Mijn Communities
Help

Onderhoud 4ME

door Léon van Berkel (Bijgewerkt ‎28-11-2022 14:30 door Léon van Berkel VISMA )

Update maandag 28 november, 14:15 uur

 

Wij hebben zojuist het issue met het inloggen in ons ticketsysteem opgelost.

Je kan weer tickets invoeren via Support tegel (uitsluitend voor Visma YouServe klanten).

 

Update maandag 28 november, 10:45 uur

 

Helaas kunnen gebruikers nog inlogblokkades ondervinden. We werken er uiteraard aan dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen. 

 

Update vrijdag 25 november,14:45 uur

 

Zoals eerder in dit bericht aangekondigd kunnen er vanaf vandaag, vrijdag 25 november 2022, tot en met maandag verstoringen optreden in het gebruik van 4Me als gevolg van groot onderhoud. 

 

Dit kan ook betekenen dat u als klant tijdelijk niet kunt inloggen in 4Me.

Naar verwachting zijn deze inlog blokkades in de loop van vandaag opgelost.

 

Voor spoed tickets blijven onze medewerkers zoals altijd telefonisch bereikbaar.

 

Donderdag 3 november 2022

 

Van donderdag 24 november 18.00 uur tot uiterlijk maandag 28 november 24:00 uur gaan wij groot onderhoud uitvoeren op ons Service Management Systeem(4ME). Dit betekent concreet dat je in dat tijdslot hinder kunt ondervinden bij het  indienen, wijzigen of raadplegen van tickets.

 

Wij verwachten dat het om zeer beperkte hinder zal gaan.

 

Wij informeren je nu alvast, zodat je dit bericht in je eigen organisatie kan aankondigen en hier rekening mee kunt houden.

6 Opmerkingen
Wim Boogaard
CHAMPION *
door Wim Boogaard

Beste @Léon van Berkel, klopt dat het de 'zeer beperkte hinder' betekent dat ik er helemaal niet in kan komen vanmorgen? Ik krijg wel terugkoppeling op een request vanuit jullie, dus blijkbaar is het niet uit de lucht. Of is de route om er in te komen anders geworden? 

door Léon van Berkel

@Wim Boogaard 

Zoals vanmorgen telefonisch besproken heb ik u via mail zojuist toelichting gegeven omdat uw instelling onder Visma Raet valt. Hier werkt de link naar ticketsysteem 4Me anders dan bij Visma YouServe.

 

 

 

Mark Slagter
CONTRIBUTOR **
door Mark Slagter

Goedemorgen, wij ondervinden binnen onze organisatie problemen met het inloggen in 4ME, en krijgen onderstaande foutmelding:

markslagter_0-1669622798811.png

Heeft dit met de onderhoudswerkzaamheden van afgelopen weekend te maken?

PaulvanAchteren
CONTRIBUTOR ***
door PaulvanAchteren

@Léon van Berkel Hier exact dezelfde melding als bij @Mark Slagter , afgelopen vrijdag ook al dezelfde melding. Wanneer wordt dit opgelost?

Chris_Groeneveld
CONTRIBUTOR *
door Chris_Groeneveld

Hier ook dezelfde melding bij inloggen op 4ME. Wij zitten bij Visma YouServe.

door Léon van Berkel

@Mark Slagter @PaulvanAchteren @Chris_Groeneveld 

 

Bedankt voor jullie replies. Er is inderdaad een probleem met inloggen via Support tegel.

 

Op dit moment zijn wij druk bezig deze inlogproblemen op te lossen. We houden jullie en anderen op de hoogte!