Mijn Communities
Help

Belangrijke mededeling: Whitelisting van nieuwe IP-adressen noodzakelijk voor AWS-transitie

door rachidahaddou

In het kader van de transitie naar de AWS Productieomgevingen, zullen nieuwe IP-adressen worden gebruikt voor het afleveren van exportbestanden.

Om de levering van deze exporten te garanderen, moeten de volgende nieuwe IP-adressen worden toegevoegd aan uw whitelisting: 18.200.151.125 en 34.255.112.147. Dit moet gebeuren naast het huidige IP-adres (91.123.49.74).

Actie vereist:

• Whitelist deze nieuwe IP-adressen per direct op de servers die de exporten ontvangen en die u zelf beheert.
  • Overleg met uw eigen ICT-afdeling welke servers dit precies betreft.
  • Deze servers zijn terug te vinden via de exportdefinities binnen HRM: Applicatiebeheer \ Exporten \ Onderhoud exporten.
3 Opmerkingen
Doddreest
CHAMPION *
door Doddreest

Goedemiddag,

is er al bekend vanaf wanneer dit ingaat? Ik heb wel alvast een melding bij onze ICT afdeling gemaakt maar wil voorkomen dat we te laat zijn met het toevoegen van de nieuwe IP adressen.

Ik hoor het graag.

Doddreest
CHAMPION *
door Doddreest

@rachidahaddou Moeten wij dit ook aan onze leveranciers melden? Denk aan roosterpakket e.d.

alvast bedankt.

rachidahaddou
CHAMPION ***
door rachidahaddou

@Doddreest  Er is nog geen exacte planning, ons advies is om dit zo snel mogelijk door te voeren, zodat alles goed voorbereid is. Indien er externe partijen zijn die exporten ontvangen, dienen zij tijdig geïnformeerd te worden.