Mijn Communities
Help

Nieuwe look-and-feel digitale handtekening dashboard - Intradocs

door Marielle2 (Bijgewerkt ‎07-01-2025 10:27 door lauraholm VISMA )
Wij introduceren  een nieuwe look-and-feel voor ons digitale handtekening dashboard (Intradocs). Deze update biedt een frisse, moderne uitstraling die je gebruikerservaring zeker zal verbeteren.

Afgelopen nacht is deze wijziging doorgevoerd, waarmee het nieuwe dashboard vanaf vandaag, woensdag 18 december 2024, beschikbaar is.

Het huidige dashboard blijft toegankelijk via oude URL.
Het nieuwe dashboard wordt beschikbaar op nieuwe URL.

Het kan nodig zijn dat je opnieuw moet inloggen.

Om je snel op weg te helpen, hebben we de handleiding bijgewerkt met de nieuwe functies en uiterlijk. 

Mocht je vragen hebben of ondersteuning nodig hebben, staan we klaar om je te helpen!

9 Opmerkingen
door Mireille van der Heiden

Toevallig hier gevonden, maar kan er een volgende keer een mailtje naar afnemers van dit product of in een release document ?

ziet er overigens mooi uit 🙂

Laurent4
CHAMPION *
door Laurent4

Hoi @Marielle2 , de handleiding van de cockpit met de nieuwe functies en uiterlijk is verwijdert in dit artikel. Kun je dat nog weer toevoegen? Bedankt alvast.

lauraholm
VISMA
door lauraholm

@Laurent4 Bedankt voor het signaleren! De handleiding is inmiddels weer toegevoegd.

Asha
CHAMPION ***
door Asha

Goedemorgen @lauraholm, ik krijg bij de handleiding de melding: "Geen toegang tot item".

Zou ik alsnog toegang kunnen krijgen?

Alvast bedankt.

Laurent4
CHAMPION *
door Laurent4

Goedemorgen @lauraholm , ik heb dezelfde melding als Asha.

lauraholm
VISMA
door lauraholm

@Asha  @Laurent4  Mijn excuses! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie de handleiding alsnog niet kunnen openen. 

De link is bijgewerkt naar een document wat jullie kunnen raadplegen en/of downloaden. 

Laurent4
CHAMPION *
door Laurent4

Hoi @lauraholm , helaas is de toegang nog steeds geweigerd. Ik kan het document niet openen.

Asha
CHAMPION ***
door Asha

@lauraholm , ook bij mij nog steeds geen toegang.

Joyce Deursen
CHAMPION **
door Joyce Deursen

@lauraholm volgens mij is dit een handleiding met de oude functionaliteit. Ik was namelijk op zoek naar de acties in de nieuwe layout. Deze zijn niet meer beschikbaar. Hierdoor zie je geen logging meer, maar vooral kun je niet terug zien waarom deze is mislukt. Reden van afwijzing staat bijvoorbeeld onder de acties. Die kan ik nu niet vinden of kijk ik verkeerd?