Mijn Communities
Help

Nieuwe versie van de YouServe app

door Janice Richardson1 (Bijgewerkt ‎26-04-2024 15:45 door Léon van Berkel VISMA )

Nieuwe versie van de YouServe app

 

In de week van 8 januari 2024 hebben we een nieuwe versie van de YouServe app opgeleverd. Naast een aantal correcties in functionaliteit en updates om de snelheid en stabiliteit van de app te verbeteren is er ook een aanpassing gemaakt in de gebruikersinterface. Dit hebben we gedaan op basis van jullie feedback (op de gewerkte dagen functionaliteit) en om ruimte te maken voor nieuwe functies rondom declaratie.

 

Wat kun je verwachten?

 

  1. Op het thuisscherm vind je een knop voor declaraties (mits geactiveerd voor jouw organisatie)
  2. De gewerkte dagen en de huidige declaratie functie zijn verplaatst naar het submenu voor declaraties (ook hiervoor geldt, mits geactiveerd voor jouw organisatie)
  3. In het scherm voor de gewerkte dagen:
    1. Hebben we het werkpatroon (bijzondere dagen als verlof, feestdagen, afwezigheid) standaard zichtbaar gemaakt. De knop om dit aan of uit te zetten is verdwenen en daarvoor in de plaats kun je onder de kalender de legenda open of dicht klappen. Op deze manier vind je eenvoudig de betekenis van de kleuren terug.
    2. Hebben we een samenvatting toegevoegd zodat je de totalen kunt zien voordat je de maand indient.
  4. Het proces van indienen van de gewerkte dagen hebben we in lijn gebracht met andere functies in de app. Nadat je bevestigd hebt dat alles klopt en op de knop indienen klikt krijg je een duidelijke bevestiging met animatie dat de maand is ingediend.

3d - Office travel 2024 1.png3d - Office travel 2024 2.png3d - Office travel 2024 3.png3d - Office travel 2024 4.png3d - Office travel 2024 5.png3d - Office travel 2024 6.png

7 Opmerkingen
Danny KarstenSchuler
CONTRIBUTOR *
door Danny KarstenSchuler

Hallo Janice,

 

Ik kreeg van een klant te horen dat via de HRYou App, alleen de salarisstroken van 2023 nog zichtbaar zijn.

Van 2022 en eerdere jaren niet (meer).

 

Is dat juist?

 

mvg, Danny

 

Janice Richardson1
CHAMPION *
door Janice Richardson1

Hoi Danny, 

 

Ja, dat klopt. De HRYou app toont alleen de stroken van het huidige jaar en het voorgaande jaar. Dus vanaf 01-01-2024 zijn de stroken van 2022 niet meer zichtbaar. 

 

Met vriendelijke groet, 

Janice

Danny KarstenSchuler
CONTRIBUTOR *
door Danny KarstenSchuler

Dank je wel Janice,

 

Ik ga ervan uit dat de stroken van eerdere jaren, wel te zien zijn voor de medewerker(s) bij inloggen met het Youforce account?

 

mvg, Danny

Janice Richardson1
CHAMPION *
door Janice Richardson1

Uiteraard!

JvL
CONTRIBUTOR *
door JvL

Hallo Janice,
vanmiddag tijdens de kennissessie had ik een vraagje over de declaraties in de App. Ik heb gecheckt, we zitten op de laatste versie, voorheen konden we declaraties invoeren via de App maar nu niet meer. De optie is niet meer zichtbaar, ik zie alleen nog verlof en salarisstroken. Heb je enig idee?

Met vriendelijke groet,

Jasper van Leeuwarden

Janice Richardson1
CHAMPION *
door Janice Richardson1

Beste Jasper, 

 

Excuses voor mijn late reactie. 
Heb jij in de tussentijd een ticket ingediend zodat we dit voor je kunnen nakijken. Ik heb een klantnummer nodig zodat ik even voor je kan nagaan wat er mis is gegaan in de migratie van het nieuwe declaratie menu. 

 

gr,

Janice

JvL
CONTRIBUTOR *
door JvL

Hallo Janice,

ik heb inmiddels een ticket ingediend. Ons klantnummer is 5031027.
Groeten,

Jasper