Mijn Communities
Help

Aanmelden Webinar EasyCruit 13 april 2023

door francispool

Op 13 april a.s. van 11.00 uur tot 12.00 uur organiseert Visma | Raet weer een online kennis- en inspiratiesessie over EasyCruit. Na de eerdere succesvolle kennissessies praten we EasyCruit-klanten graag weer bij over de nieuwe functionaliteiten én de roadmap van EasyCruit.
Deze sessie is vooral interessant voor key users van EasyCruit zoals recruiters, functioneel beheerders en HR-medewerkers. Deelname is kosteloos.

We zien iedereen graag op 13 april. 

NB: kun je er niet bij zijn, meld je dan toch aan en kijk de sessie later terug.

Klik hier voor: Meer informatie & aanmelden

7 Opmerkingen
marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

@francispool 

Kan het zijn dat er nog steeds geen link voor de webinar is verstuurd? Ik kan deze in ieder geval niet vinden. Hoor graag van jullie terug, gr. Marja. Wel lastig dat al die webinars elkaar overlappen... 

Laurent4
CONTRIBUTOR ***
door Laurent4

Goedemiddag,

 

@francispool Ik heb mij aangemeld maar ook geen link ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Sander Kars
VISMA
door Sander Kars

Beste Marja en Laurent, vandaag zijn nog een keer de bevestigingen met de Zoom link verzonden. Mogelijk dat je deze in de spam filter hebt staan? Voor alle zekerheid (dat scheelt zoeken;)), bijgaand de link voor het webinar morgen (13-4 om 11.00 uur): https://us02web.zoom.us/j/84480622410?pwd=dGc2bnRoUnNVWHVTSk53N3JXTS9yQT09

francispool
VISMA
door francispool

@marjavanderkolk en @Laurent4 , inderdaad zoals Sander aangeeft (waarvoor dank!)

René van Dijk
CHAMPION ***
door René van Dijk

2x ingeschreven maar ontvang geen link. ik zie onderstaand een link die ik zal gebruiken

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@francispool@Sander Kars en @Maurice Eppenga, Wanneer is de webinar terug te kijken? Ik wilde deze vandaag bekijken om alle nieuwe functionaliteiten ook met onze leidinggevenden te gaan delen, echter kan ik de link hiervoor niet vinden.

door Maurice Eppenga

@Lieke Sterk Huis, de webinar zal per mail worden gedeeld samen met de Q&A. Deze verwacht ik in de loop van de week/volgende week.