Mijn Communities
Help

Opgelost: Problemen met weergave van salarisstroken in de YouServe app

07-06-2024 08:44 (Bijgewerkt op 07-06-2024)
  • 2 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 442 Weergaven

We hebben diverse meldingen gekregen over het ontbreken van de functie voor het bekijken van salarisstroken in de YouServe app. Op het moment dat dit de enige actieve functionaliteit is komen gebruikers zelfs helemaal niet meer in de app. We zijn druk bezig om het probleem te analyseren en hopen op zeer korte termijn met een oplossing te komen. De salarisstroken zouden wel zichtbaar moeten zijn op mijn.youserve.nl. Onze excuses voor het ongemak.

Opmerkingen
Jeroen de Groot
CONTRIBUTOR ***
door Jeroen de Groot

De problemen met het weergeven van salarisstroken in de YouServe app zouden moeten zijn opgelost. Hiervoor moet de app wel opnieuw de rechten ophalen uit de achtergrond. Dit betekent in de praktijk:

  1. de app even sluiten, verwijderen uit de achtergrond en opnieuw opstarten (de app NIET verwijderen)
  2. als dit niet werkt kun je uitloggen uit de app en opnieuw inloggen

Indien mensen niet regelmatig in de app kijken zal het probleem automatisch verholpen zijn zodra ze de app weer openen. In dat geval wordt de toegang al ververst.

 

Speciale dank aan @PaulvanAchteren van Unica voor zijn tijd, het meekijken en het uittesten.

PaulvanAchteren
CONTRIBUTOR ***
door PaulvanAchteren

@Jeroen de Groot 

 

Dank je Jeroen, ik heb het graag gedaan.


Groet,

Paul

Medewerkers
Actieve onderwerpen