Mijn Communities
Help

Verstoring Youforce reporting

29-05-2024 14:59 (Bijgewerkt op 29-05-2024)
  • 4 Antwoorden
  • 1 kudos
  • 270 Weergaven

29-05-2024 16:00 uur: 

De applicatie is weer volledig beschikbaar. We zullen het voor de zekerheid nog wel even blijven monitoren.

 

29-05-2024 15:10 uur:

De instances van Azure zijn herstart en we zien verbetering. We blijven het issue nog wel monitoren.

 

29 -05-2024 15:00 uur: Op dit moment is er een verstoring in Youforce reporting. Hierdoor is Youforce reporting niet of nauwelijks te bereiken. PD is het issue aan het onderzoeken.

Opmerkingen
Bas Bernaerts
CONTRIBUTOR **
door Bas Bernaerts (Bijgewerkt ‎30-05-2024 08:38 door Bas Bernaerts )

Goedemorgen,

 

Bij ons start Youforce Reporting nog steeds niet op, hoewel er gisteren rond 16:00u gecommuniceerd was dat de problemen verholpen waren. Wanneer ik Youforce Reporting open krijg ik een wit scherm.

 

Met vriendelijke groet, Bas Bernaerts 

IngeZie
CONTRIBUTOR ***
door IngeZie

Goedemorgen @Katinka te Booy 

 

Ook bij ons start Youforce reporting nog steeds niet. Wij krijgen ook een wit scherm te zien. 

 

Met vriendelijke groet, 

Inge Zieleman

lcheung
CONTRIBUTOR ***
door lcheung

@Katinka te Booy @IngeZie : bij ons start Reporting ook nog niet. idem met wit scherm.

Bas Bernaerts
CONTRIBUTOR **
door Bas Bernaerts

@Katinka te Booy @lcheung @IngeZie :

 

Inmiddels heb ik weer toegang tot Youforce Reporting, nadat ik de cache en cookies van mijn webbrowser gewist had. Blijkbaar had ie nog iets onthouden wat tot het witte scherm leidt.

 

Dus: Wanneer je de cache en cookies van jouw webbrowser wist, browser opnieuw start en opnieuw inlogt, zou je weer Youforce Reporting in moeten kunnen.

 

Met vriendelijke groet, Bas Bernaerts 

Medewerkers