Mijn Communities
Help
Jos Kötte
CONTRIBUTOR ***

Binnen salarisresultaten mis ik de produktie periode

door Jos Kötte

Hoi,

Kan het zijn dat ik binnen de salarisresultaten de produktie periode mis als keuze optie?

Ik vraag dit omdat ik nu alleen de "periode salarisperiode" terug zie.

De produktie periode is van belang om een aansluiting te krijgen met bijvoorbeeld het resultatenoverzicht vanuit Gemal betreffende een maand.

Om als voorbeeld te geven:

We hebben in augustus 2022 (08-2022) bij een medewerker op een uitvoercode (01290) een correctie doorgevoerd met een herrekening met terugwerkende kracht over juli 2022 (07-2022). Nu kunnen we die uitvoercode niet terug vinden bij periode salarisperiode 08-2022, maar wel bij periode salarisperiode 07-2022. Er is dus nu ook geen aansluiting te verkrijgen met de uitbetaalde gegevens over periode 08-2022.

Je zou verwachten dat de produktie periode ook te selecteren zou zijn.

Is hier een oplossing voor?

 

Met vriendelijke groeten,

Jos Kotte

3 ANTWOORDEN 3
Jos Kötte
CONTRIBUTOR ***

door Jos Kötte

Hoi Chris, dank je wel voor de uitgebreide uitleg. De vraag is zeker beantwoordt.

Merci!

Groeten,

Jos

Goedgekeurde oplossing
Chris van den Berg
VISMA

door Chris van den Berg

Hoi Jos,

 

In de salarisresultaten entiteit heb je de mogelijkheid om verwerkingsperiode of salarisperiode te gebruiken in je salarisrapportages. Je hebt dus zelf de mogelijkheid om hier een keuze in te maken bij het maken van rapportages.

 

ChrisvandenBerg_0-1661326556821.png

 

 

Voor het best practice rapport 'Salarisresultaten' hebben we beide toegevoegd. Je kunt met de rechtermuisknop op een kolom klikken en de optie 'Inzoomen' selecteren. Dan zie je voor die maand ook de salarisperiode verschijnen, wat dus interessant kan zijn om de TWK's te onderzoeken.

 

ChrisvandenBerg_1-1661326725536.png

 

 

Heb ik hiermee je vraag beantwoord?

 

Groeten,

Chris

 

 

Goedgekeurde oplossing
Chris van den Berg
VISMA

Dit zie je nadat je inzoomen hebt aangeklikt. Per verwerkingsperiode zie je de salarisperioden met eventuele waarden:

 

 

ChrisvandenBerg_0-1661326926670.png