Mijn Communities
Help
karl Wegner
CHAMPION ***

Ik mis rubrieken in mijn rapportage

door karl Wegner

Ik zie nu in mijn rapportage dat mutaties in de rapportage niet zichtbaar zijn.

Bijvoorbeeld een datum uit dienst gemuteerd op 21-09-2023 rond 09:30 uur, komt niet in mijn rapportage voor. Dat is 24 uur geleden. Overigens zie ik ook nog niet een datum uitdienst, welke een uur daarvoor vandaag in Beaufort was gemuteerd.

Niet echt real time!

 

Moet er weer wat bijgewerkt worden?

4 ANTWOORDEN 4

door Chris van den Berg

@karl Wegner heb je een titel van het rapport waar je naar verwijst? Dan kan ik even meekijken.

@Maurice van de Pol data uit Gemal wordt alleen in de nacht verwerkt. Dus daar gaat altijd een dag overheen.

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

@Chris van den Berg 

Kan het nu niet meer reproduceren. Het verschil wat ik vanochtend had heb ik nu niet meer. Nu klopt het weer 1 op 1.

Gaat om het rapport Uitstroom medewerkers. Deze heb ik nog niet gepromoveerd.

Chris je hebt toch niet stiekem een extra synchronisatie gedraaid:-)

Even zonder gekheid, dit geeft wel te denken. Ik kom er nu achter omdat ik een Report Builderrapport heb omgebouwd naar Youforce Reporting en gecontroleerd heb dat ik met het ingestelde filter op het zelfde resultaat en aantallen kom. Vanochtend echt een datum uit dienst bij een medewerker, welke al 24 in Beaufort stond, niet in het Youforce rapport voor kwam. Een heel simpel filter met het aantal uitdiensttredingen in het jaar 2023. Laatst het ik dit issue ook met de aanlevernummers van een net afgesloten salarisproduktieperiode. Ik ga nu dus wel even goed 1 op 1 controleren bij de rapporten die ik nog ga ombouwen. Kom ik weer een dergelijk issue tegen, dan meld ik mij wel even rechtstreeks in de mail naar jou met de naam van het rapport etc. 

Maurice van de Pol
CHAMPION *

@Chris van den Berg Serieus? Ik vond het al erg dat je soms tot een uur moet wachten op in ingevoerde mutaties in Beaufort en nu blijkt er nog een veel grotere vertraging van Gemal Data te zijn. Dit is niet persoonlijk maar dit zijn weer 2 voorbeelden  van achteruitgang t.o.v. van voor Beaufort Online en Youforce Reporting. Dit moet toch allemaal realtime kunnen?

Maurice van de Pol
CHAMPION *

door Maurice van de Pol

Ik had gisteren hetzelfde met een correctierun. Deze gegevens werden ook niet opgehaald in Youforce Reporting.