Mijn Communities
Help
RobZuethof
CHAMPION **

Reporting erg traag en nauwelijks opstarten.

door RobZuethof

Is er een storing bij reporting? Rapporten worden niet zichtbaar .

 

RobZuethof_0-1699429370852.png

 

8 ANTWOORDEN 8

door Chris van den Berg

Er is nu een issue bij microsoft waardoor power bi het niet goed doet inderdaad. We plaatsen zsm ook even een verstoringsmelding en houden jullie op de hoogte.

ErwinW
CONTRIBUTOR ***

door ErwinW

Bij ons vandaag ook problemen. Rapportages starten niet op. Er is een fout opgetreden krijgen we als melding.

 

PaulaPieper
CHAMPION *

door PaulaPieper

Hier vandaag ook dit probleem, zowel in Edge als in Chrome. 

Rob99
CHAMPION **

door Rob99 (Bijgewerkt ‎10-11-2023 11:02 door Rob99 )

Tijd om ook nu te gaan reageren want vandaag (op een rustige vrijdag zou je denken) loop ik zojuist ook tegen het probleem aan dat Youforce reporting af en toe niet vooruit is te branden. Dit dus ongeveer 10-15 minuten geleden terwijl ik er de hele ochtend geen last van heb gehad. Probleem lijkt dus ineens en spontaan te ontstaan. Deze week heb ik er op minstens 2 dagen ook last van gehad maar toen heb ik de moeite niet genomen om er een melding van te maken. Voor deze week heb ik deze problemen nooit eerder gehad. De oorzaak van de traagheid moeten volgens mij dan ook deze week zijn ontstaan door iets. Symptomen: Youforce start langzaam op, het duurt heel lang voordat er rapporten te zien zijn als je bijv. kiest voor 'standaard rapporten' of voor 'mijn rapporten'. Het systeem gaat dan op zoek en dat duurt dus heel lang. In de tussentijd is en blijft het scherm 'leeg'.

ErwinW
CONTRIBUTOR ***

door ErwinW

Hier werkt Reporting nu weer goed.

PetravanGeenen
CONTRIBUTOR ***

door PetravanGeenen

Ook bij ons start Reporting niet op

ErwinW
CONTRIBUTOR ***

door ErwinW

Bij ons ook hetzelfde. Rapporten laden niet of erg moeizaam.

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@Rob Bij ons precies hetzelfde vandaag, en hier hadden we afgelopen maandag ook last van. Probeerde bij een collega mee te kijken of ze alle rapportages zag, maar ze kreeg er geen 1😀. Goed begin.