Mijn Communities
Help

Standaardrapport betaald ouderschapsverlof

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Volgens de informatie op Betaald ouderschapsverlof - Visma Community komt er een standaardrapport in reporting voor het betaald ouderschapsverlof.

Is er al bekend wanneer deze beschikbaar is?

15 ANTWOORDEN 15
Goedgekeurde oplossing
Chris van den Berg
VISMA

door Chris van den Berg

Voor meer informatie over het nieuwe rapport:

 

Standaard Rapportage - Betaald Ouderschapsverlof 

Goedgekeurde oplossing
Chris van den Berg
VISMA

door Chris van den Berg

Goed nieuws! Het rapport Betaald Ouderschapsverlof is nu beschikbaar voor iedereen. Reageer gerust hier op dit bericht als je vragen of feedback hebt. 

 

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

 

Groeten,

Chris

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

@Chris van den Berg Kan ik ook ergens uitleg van dit rapport vinden? Waar kijk ik nu exact naar?

Ik heb een medewerker die betaald ouderschapsverlof heeft opgenomen en zie die ook in het detailoverzicht staan. Voor diezelfde medewerker is inmiddels het 1e betaalverzoek (EDI) ingediend. Maar dat zie ik nergens staan.

Kortom: waar kijk ik in de verschillende tabbladen nu eigenlijk naar?

Ja vandaag komt er een bericht op de community over het rapport!

 

Zou je voor mij het volgende willen controleren:

 

  1. Op de pagina Betaalverzoek 1 het filterpaneel aan de rechterkant openklappen
  2. En dan op het gummetje klikken (rechtsboven) van deze filter:  ChrisvandenBerg_0-1667981896887.png
  3. Welke resultaten zie je nu? Klopt het nu?

 

Deze filter is ten onrechte toegepast op deze drie betaalverzoek pagina's. Deze gaan we er zsm afhalen.

Ik houd je op de hoogte!

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

@Chris van den Berg kon helaas niet eerder reageren maar zie nu wel informatie in het overzicht 1e betaalverzoek staan. Dus vraag lijkt opgelost.

Overigens zag ik geen gummetje en ook geen filter Opgenomen staan. Dus wellicht is dat door jullie al aangepast.

Klopt wij hebben deze filter inmiddels zelf al aangepast voor iedereen! Fijn dat het nu voor jullie ook is opgelost.

door Chris van den Berg

Wij hebben volgende week een belangrijk deel van de velden beschikbaar in het model, zodat het rapport snel kan volgen. Zie hieronder een eerste preview van onze ontwikkel omgeving.

 

Mijn voorstel is om met een aantal van jullie, indien mogelijk, een korte sessie te hebben volgende week waar we samen naar het rapport gaan kijken. Stuur mij een email naar christiaan.berg@visma.com als je hierin geïnteresseerd bent bent. Dan maken we een afspraak voor volgende week.

 

ChrisvandenBerg_2-1663845027792.png

 

Andrea Hulstein
CONTRIBUTOR ***

Hoi @Chris van den Berg , kun je wat zeggen over de stavaza en de verwachte oplevering van dit rapport?
Ik begreep dat er vanuit onze PSA aanmeldingen zijn gedaan voor meedenken, daar is blijkbaar nog geen contact geweest.

Graag een update, alvast dank!

Hoi @Andrea Hulstein ,

 

Naar aanleiding van een sessie met klanten hebben we nu het rapport bijna afgerond. Ik heb contact met jullie PSA inderdaad om alsnog een sessie voor hen in te plannen. Dit is tot nu toe niet gelukt. Zij geven aan volgende week te kunnen.

 

Groeten,

Chris

Andrea Hulstein
CONTRIBUTOR ***

Hallo @Chris van den Berg , het is weer radiostilte, we wachten echt op dit rapport. Kun je een stavaza en planning doorgeven? De oplevering zou augustus zijn en het schuift telkens op...
We horen graag, dank!

Hi Andrea,

 

Afgelopen twee weken had ik (hoe toepasselijk) ouderschapsverlof. Vandaar niet gereageerd. Het rapport is nu beschikbaar. Daarnaast kan ik nu ook weer een eventuele afspraak plannen als daar behoefte aan is.

 

Groeten,

Chris

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

@Chris van den Berg zou je dan nu ook antwoord kunnen geven op mijn vraag van 

22-08-2022 10:19 

door Chris van den Berg

Verwachting is dat deze in september beschikbaar wordt.

@Chris van den Berg is er al bekend wanneer dit rapport beschikbaar komt?

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Chris, is het mogelijk alvast de specificaties van dat rapport te delen?

Een deel van onze medewerkers maakt gebruik van een roosterprogramma en heeft het verlofoverzicht dus niet in Youforce beschikbaar. Uiteraard komen vanuit dat roosterpakket wel de opgenomen uren richting Beaufort. Grote vraag voor ons is nu of jullie rapport(en) ook voor die groep medewerkers de gewenste informatie laat zien.