Mijn Communities
Help
Schiff01
CHAMPION **

Vernet rapportages

door Schiff01

@Chris van den Berg Worden de vernet rapportages zoals die nu beschikbaar zijn in Report Builder door jullie ook weer gebouwd voor Reporting? Zo ja, wanneer verwacht je dat deze rapportages beschikbaar zijn?

5 ANTWOORDEN 5
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Chris van den Berg hallo Chris, ik ben bezig om jullie Vernet-rapport te vergelijken met het rapport dat wij tot nu toe hebben gebruikt. Nu zie ik in jullie rapport de volgende toegepaste filters: [Persoonsnummer] is niet -1 of (Leeg) ; [In dienst (filter)] is 1 ; [Datum] 11-1-2017 - 10-1-2024

In onze huidige rapport staan geen filters en dus vraag me af op basis waarvan m.n. de laatste filter [Datum] 11-1-2017 - 10-1-2024] door jullie is toegepast. Weet jij het antwoord?

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Chris van den Berg wellicht heb je mijn vraag over het hoofd gezien maar ik zou zeer geholpen zijn wanneer je mijn vraag zou willen beantwoorden. Alvast bedankt!

Goedgekeurde oplossing
Chris van den Berg
VISMA

door Chris van den Berg

Er is sinds kort een nieuw standaard rapport beschikbaar, speciaal voor VERNET. Deze staat standaard niet ingeschakeld. Als je naar configuratiescherm gaat, en dan naar standaardrapporten, dan kun je hem activeren:

 

ChrisvandenBerg_0-1684846715093.png

 

Ik zal dit ook nog breed communiceren op de community.

 

Ralph
CHAMPION **

door Ralph

Helder. Geactiveerd

Ralph
CHAMPION **

door Ralph

@Chris van den Berg 

 

Ik ben ook op zoek naar Vernet Rapportages: ik kreeg eerder onderstaand antwoord van onze CSM.

Er is geen "technische" koppeling met Vernet, ons bekende uitwisselingen zijn op basis (verzuim)rapportages.

...In geval van de situatie met de BOL migratie en je straks op Beaufort Online zit, wordt deze meegenomen in de migratie.

Voor deze gegevens aanlevering aan Vernet hebben wij een set Youforce reporting rapportages beschikbaar.

Hiermee kan Cordaan de gegevenslevering richting Vernet in CSV formaat doen.

De bij de BOL-migratie betrokken MI consultancy zorgt ervoor dat de rapporten beschikbaar komen in de omgeving van Cordaan.

Aandachtspunt is wel dat je bij Vernet aan dient te geven als jullie naar BOL migreren en dat de aanlevering er daardoor iets anders uitziet. Vernet is hier inmiddels bekend mee en kan deze bestanden verwerken.