om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
@Chris van den Berg Worden de vernet rapportages zoals die nu beschikbaar zijn in Report Builder door jullie ook weer gebouwd voor Reporting? Zo ja, wanneer verwacht je dat deze rapportages beschikbaar zijn?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er is sinds kort een nieuw standaard rapport beschikbaar, speciaal voor VERNET. Deze staat standaard niet ingeschakeld. Als je naar configuratiescherm gaat, en dan naar standaardrapporten, dan kun je hem activeren:
Ik zal dit ook nog breed communiceren op de community.
Helder. Geactiveerd
Ik ben ook op zoek naar Vernet Rapportages: ik kreeg eerder onderstaand antwoord van onze CSM.
Er is geen "technische" koppeling met Vernet, ons bekende uitwisselingen zijn op basis (verzuim)rapportages.
...In geval van de situatie met de BOL migratie en je straks op Beaufort Online zit, wordt deze meegenomen in de migratie.
Voor deze gegevens aanlevering aan Vernet hebben wij een set Youforce reporting rapportages beschikbaar.
Hiermee kan Cordaan de gegevenslevering richting Vernet in CSV formaat doen.
De bij de BOL-migratie betrokken MI consultancy zorgt ervoor dat de rapporten beschikbaar komen in de omgeving van Cordaan.
Aandachtspunt is wel dat je bij Vernet aan dient te geven als jullie naar BOL migreren en dat de aanlevering er daardoor iets anders uitziet. Vernet is hier inmiddels bekend mee en kan deze bestanden verwerken.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.