Mijn Communities
Help

Webinar Feedback - Wat vond je ervan?

door Chris van den Berg

We hebben zojuist de webinar over het bouwen van rapporten in Youforce Reporting afgerond.

 

Wat vond je ervan?

 

Kunnen jullie hiermee verder?

 

Wat heb je nog gemist?

 

Binnenkort zetten we de opname en overige informatie (Q&A antwoorden en gebruikte voorbeelden) hier op de community!

 

 

12 ANTWOORDEN 12

door Chris van den Berg
TheoLescure
VISMA

door TheoLescure

@Anja Brouwer1  bij deze de link naar het eerste Webinar: https://vimeo.com/776113368/c441116481

Anja Brouwer1
CHAMPION **

door Anja Brouwer1

Voor mij was het erg leerzaam en zie uit naar de volgende webinar.  Ik zocht ook nog naar de link van de eerste webinar maar kon deze niet terugvinden in de community. Waar staat deze? Ik wil ze allebei nog een keer terug kijken.

mvrgr

Anja Brouwer

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

door Esmiranda Vermeer

Webinar was zeker interessant. Veel wist ik inmiddels al door zelf diverse rapportages vanuit Report Builder om te bouwen. Gewoon maar proberen leert het snelste. En door de hulp in de community, dat werkt super goed.

 

Ben vooral benieuwd naar de volgende webinars. Ik gebruik al PRO voor diverse berekende velden, maar wil hier nog veel meer mee  kunnen doen. Er werd gezegd dat dan ook de OF filtering aan bod zou komen. Dat zou ik dan ook graag terugzien hoe dat het makkelijkste kan.

Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

@Chris van den Berg . Prima webinar met veel nieuwe dingen en handige tips! Ik heb niet de gehele webinar kunnen volgen, maar ik kijk 'm rustig nog een keertje terug. Ook goed dat er nog webinars volgen waarbij jullie specifieker ingaan op rapporteren op verlof en verzuim. 

Astrid Mulder
CONTRIBUTOR ***

door Astrid Mulder

Bedankt @Chris van den Berg  en Theo voor de webinar. Ik veel nieuwe dingen gezien. Ik blijf benieuwd naar het vervolg en naar PRO.

door Chris van den Berg

Hierbij ook het eindresultaat van de webinar, het rapport met nog wat laatste aanpassingen

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Ik heb de hele webinar gemist. Waar in Mijn Academy kon ik deze vinden? Zag en zie hem er niet tussen staan.

Zijn er nog meer webinras Youforce Reporting gepland, welke niet in Mijn Academy staan?

JaneHolmes
CONTRIBUTOR **

door JaneHolmes
JaneHolmes
CONTRIBUTOR **

door JaneHolmes

Ik moet er nog echt mee aan de slag om te zien waar ik tegenaan loop, maar mooi om te zien wat de mogelijkheden zijn!

door Chris van den Berg
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Hoi @Chris van den Berg ,

 

Ik denk dat jullie de basis en iets meer goed hebben neergezet. Veel van de truukjes heb ik al van jullie geleerd via de community. Via de chat heb ik geleerd dat ik persoonstatus moet gebruiken i.p.v. dienstverbandstatus (aantal mdw met een actief dvb) op een kaart.

 

Raymond_de_Rozario_1-1678191827113.png

 

 

Misschien is het voor een volgend webinar een idee om (ruim) van te voren een inventarisatie te houden welke vragen er vanuit de community zijn. De meeste voorkomende vragen bundelen, en dan bij het doorgeven van de datum en link vd webinar kan je dan aangeven welke vragen er in ieder geval worden behandeld. 

 

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden