om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Stel hier je vragen voor het wekelijk Rapporten Uurtje!
-------------------------------------------
Kom je er niet uit bij het bouwen van rapporten? Heb je een extra paar ogen nodig bij het bouwen van een nieuw rapport? Tijdens dit uur kun jij je vraag aan mij en de mede deelnemers stellen. We hebben gezien dat in veel gevallen we jou ook echt verder kunnen helpen.
WANNEER:
Meeting: meet.google.com/akd-uzzw-pez
On het tabblad Events op deze community kun je zien wanneer de komende rapporten uurtjes plaats zullen vinden. Daar vind je de concrete data terug voor de komende sessies.
Alle vragen die van te voren worden gesteld krijgen voorrang
Morgen een extra online sessie over de look en feel in reporting. Denk je mee? https://community.visma.com/t5/Events/Nieuwe-Navigatiebalk-in-Reporting-Denk-je-mee/ec-p/708727#M53
Vervallen
@Chris van den Berg Ik heb een rapportage overwerktoeslag die uitbetaalde verlofuren laat zien en de toeslagen, daarnaast wil ik ook de compensatie- uren toevoegen die bij het verlof worden bijgeboekt. Het is mij niet gelukt, maar is dit mogelijk? De code voor de compensatieuren is P08031 en kon ik niet terugvinden.
Goedemorgen,
Ik wil graag een overzicht kunnen maken van de inrichting van Actieve Signalering ( dpa502.. .etc ), alleen deze tabellen zijn niet in het datamodel opgenomen. Kunnen wij zelf het datamodel uitbreiden met deze tabellen ? of kan VismaRaet deze tabellen toevoegen . Via Impromptu kon dit wel.
Hoi @Chris van den Berg Wij hebben een rapport Organisatiestructuur waar de OE, de hogere OE, 2 rollen en de namen behorende bij die rollen getoond worden. Ik zie dat het rapport alleen de OE's laat zien waar medewerkers op staan. Ik wil echter ook de OE's waar (tijdelijk) geen personeel op staat zien omdat we dit overzicht gebruiken voor een totaaloverzicht van de organisatie als Organogram.
Hoe krijg ik ook deze OE's in beeld?
Deze vraag is pas voor 10 feb omdat ik 3 feb al afspraken heb staan
Ik ben op zoek naar een rapport waarin ik kan zien hoe de historie van een medewerker is gegaan. Dus bijvoorbeeld:
Personeelsnummer Naam Begindatum Afdeling Functienaam Leidinggevende Einddatum
123456 Pietje Puk 01-12-2024 Afdeling X Administratief medewerker Henk Jansen 10-01-2025
123456 Pietje Puk 11-01-2025 Afdeling Y Administratief medewerker Kees Piet
Is deze misschien al beschikbaar, maar weet ik nog niet goed mijn weg in Reporting? Dan alvast mijn excuses :-).
Ik ben ook op zoek naar een dergelijk rapport. Ik hoop dat Chris hierbij kan helpen.
Bij uitstroom kan je óf uitgaan van de uit dienst datum óf de laatste uit dienst datum. Hoe regel ik dat hij altijd de juiste datum neemt?
Hierbij een voorbeeld:
Oorspronkelijk loopt contract tot 1-3-2024, maar wordt beëindigd in proeftijd op 7-3-2023.
Op peildatum 15 maart 2023 verwacht ik dat de uitdienstdatum 6-3-2023 is, maar dat is nog steeds 29-2-2024.
De in dienst datum CAO staat wel op 7-3-2023, formule:
VAR _DateCAO = 'Contract History'[Date_Out_Of_Service_Current]+1
VAR _DateFormat =
DATE(YEAR(_DateCAO),MONTH(_DateCAO),DAY(_DateCAO))
VAR Result =
IF(YEAR('Contract History'[Date_Out_Of_Service_Current])=2099,BLANK(),_DateFormat)
Return
Result
Ik wil in een rapport naast de gegevens van de medewerkers ook het brutoloon per maand weergeven. Ik ben al bezig geweest met een matrix, maar daar moet gekozen worden uit een vast format (som, gemiddelde etc.) hier krijg ik niet de exacte bedragen per maand.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.