Mijn Communities
Help
Rob99
CHAMPION ***

Batch signing blijft hangen op 'bezig met verzenden' ?

door Rob99

Zojuist een telefoontje dat een bepaalde ondertekening niet was aangekomen bij LG. Meerdere verzonden documenten hebben de status 'Bezig met verzenden'. Ik heb niet het idee dat dit vaker voor is gekomen. Hooguit dat er 1 of 2 batchtaken deze status hadden maar zeker geen 8. Zijn er meerdere organisaties die te maken hebben met hetzelfde probleem?

Zelf denk ik weer direct aan 'de performance meldingen' die mogelijk vandaag (2-9-2024) ook weer spelen nadat er 'interne systeem fout meldingen' zijn verschenen bij andere klanten.

14 ANTWOORDEN 14
Ingeborg Ebbers
CONTRIBUTOR ***

door Ingeborg Ebbers

@Rob99 - wij hebben hier gisteren ook een call voor aangemaakt. Wij kregen zojuist onderstaande reactie: 'Dit lijkt te maken te hebben met de performance issues die wij momenteel hebben'. en 

'Wij zien dat de processen die gisteren gestart zijn, gisteravond verder verwerkt zijn. Het kan zijn dat sommige mutaties terugkomen in de 'niet versturen lijst'. Deze kunnen dan opnieuw verstuurd worden'. 

Dit laatste hebben wij dan ook gedaan (opnieuw verstuurd).

groet, Ingeborg

Piet Kunenborg
CHAMPION *

door Piet Kunenborg

Vandaag lijkt het beter te gaan

Myrtille Dullaert
CONTRIBUTOR ***

door Myrtille Dullaert

Wij hadden dit probleem gisteren ook, inmiddels is alles verzonden. Ticket is nog niet afgemeld. Weet iemand waarom er soms documenten in Batch Signing onder het tabblad 'Niet verzonden Documenten' staan? Wat zorgt ervoor dat ze hier staan? Soms staat er een hele lijst wel een paar dagen lang, soms staan er namen maar als ik later weer kijk zijn ze weg.

Ilse_KVK
CONTRIBUTOR ***

door Ilse_KVK

Ook wij hebben problemen. We hebben een call aangemaakt.

troow
CONTRIBUTOR ***

door troow

Hier ook dezelfde problemen

Mirjam67
CONTRIBUTOR *

door Mirjam67

Wij ondervinden ook dezelfde problemen

 

Piet Kunenborg
CHAMPION *

door Piet Kunenborg

Bij ons ook, ticket voor aangemaakt.
Antwoord: Jouw aanvraag is zojuist gekoppeld aan een bestaande change.
Voor de oplossing is nog geen streefdatum vastgesteld.

Ik heb gebeld en laten weten dat ik graag iets meer informatie wil hebben. Als in: garage belt, we hebben het onderdeel niet op voorraad. Wanneer komt het dan... Ja, dat weten we ook niet. 

 

Marieke84
CONTRIBUTOR *

door Marieke84

Wij ondervinden ook problemen.

Bri Vos
CONTRIBUTOR **

door Bri Vos

Hier ook problemen. De mutatie blijft hangen in de ondertekening.

 

Gillian
CONTRIBUTOR *

door Gillian

Wij hebben hetzelfde probleem. Ik ga ook maar een call indienen.

Esmiranda Vermeer
CHAMPION ***

door Esmiranda Vermeer

Hier hetzelfde probleem, hebben een melding aangemaakt. Reactie van de Servicedesk:

We zie dat de mailtjes wel worden verstuurd maar dat deze in het dashboard op 'bezig met verzenden' blijven staan.

De melding wordt doorgezet naar de PD voor verder onderzoek.

Karin van den Burg
CONTRIBUTOR ***

door Karin van den Burg

Hier ook problemen met deblokkeren mutatie. Deze blijft hangen in de ondertekening. De mutatie blijft geblokkeerd.

 

Diana9
CONTRIBUTOR ***

door Diana9

Wij hebben hetzelfde probleem, call is al ingediend.

Hiemstra
CONTRIBUTOR *

door Hiemstra

Wij hebben ook problemen met esigning