om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
HRSS is op dit moment nog steeds instabiel, ondanks de status van Visma dat de problemen zijn opgelost.
Helaas hebben wij nog steeds te maken met een storing en we krijgen ook foutmelding.
is er meer informatie hierover?
Beste klanten,
We ervaren inderdaad diverse problemen. Wij begrijpen het grote ongemak en werken hier met de hoogste prioriteit aan. Het beste kunnen we de status bijhouden op https://status.vismaraet.nl/ .
Ik vind het wel prettig dat de storing ook door gebruikers op het forum wordt bijgehouden. In mijn ervaring is de statuspagina lang niet altijd bijgewerkt als er een storing is.
Welke stappen neemt Visma om de statuspagina sneller te updaten bij storingen?
Dag @Henk1,
Wat je aankaart is vrij generiek en kan door verschillende zaken ontstaan:
Uiteraard doen wij in alle gevallen ons best om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de huidige status en de werkzaamheden die we verrichten om tot een oplossing te komen.
Hier ook weer problemen met selfservice.
Ook hier maar even melden dat ook wij performance problemen en interne systeemmeldingen en dat bij meerdere gebruikers. Zojuist had ik dat ook bij een ander onderwerp gaat dat over hetzelfde probleem gaat.
Hier loop selfservice ook continu vast en geeft error
Hier problemen met selfservice krijgen foutmelding
Helaas ondervinden wij ook dezelfde problemen.
Hier ook, al gemeld om 14.30 bij de servicedesk maar heeft blijkbaar niet geholpen.
Hier ook nog steeds niet opgelost.
Ook hier traag.☹️
Kan Self Service op dit moment niet eens meer openen. Het issue is zeker nog niet verholpen lijkt me.
Gemeente Lelystad ook. Melding gemaakt hierover bij Visma Raet.
Helaas ondervinden wij ook zeer veel vertraging en errors
hier ook, loopt continu vast en geeft errors
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.