Mijn Communities
Help
Regine
CONTRIBUTOR ***

vervanging instellen als leidinggevende in mijn youforce! hoe werkt dit nu?

door Regine

Kan iemand mij uitleggen hoe ik nu als beheerder in Selfservice de vervanging kan aanzetten voor selfservice als een manager dit zelf vergeten is?

Waar zet de manager dit nu zelf aan voor Selfservice? hoe heet deze vervanging ? want je hebt ook een extra vervanging in mijn Youforce als ziekteverzuimtaken etc. ook waargenomen moeten worden. Hoe heet deze vervanging dan?

Graag hulp hierbij

gr. Regine

@koppelingen

 

 

10 ANTWOORDEN 10
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

Ook ik krijg de laatste tijd regelmatig meldingen dat men de vervanger niet kan vinden. Het betreft dan altijd een manager die een andere manager wilt instellen. Dat zou probleemloos moeten werken maar helaas. Vreemd genoeg kan ik als beheerder de betreffende vervangende manager meestal wel direct instellen.

Angela Heins1
CHAMPION **

door Angela Heins1

Ook hier kreeg ik de melding van managers dat zij geen vervanging in Self Service kunnen aanzetten.

Als beheerder kreeg ik ook geen namen, pas na 3 keer op het loepje te klikken kwamen de namen en kon ik de vervanger selecteren.

 

Harold Reijnders
CHAMPION *

door Harold Reijnders

Ik krijg nu ook meldingen van managers dat ze niemand kunnen aanklikken om de vervanging te kunnen regelen. Als ze op het loepje klikken om een andere manager te zoeken, verschijnen er geen namen van managers.

Ik ben net als beheerder naar Self Service gegaan, de betreffende manager gezocht en als ik vervolgens klik op zijn naam, verschijnt een lege pagina. 

Gr. Harold

Wennekes Noelle
CONTRIBUTOR **

door Wennekes Noelle

Wij krijgen ook meldingen dat managers een lege pagina krijgen en geen vervanger kunnen selecteren. Als beheerder kan ik ook niemand selecteren.

Gr. Noelle

R Gorissen
CONTRIBUTOR **

door R Gorissen

Ook wij hebben dit probleem. De managers kunnen niemand selecteren uit de lijst met vervangers, maar als beheerder zie ik ook een lege lijst.

Kristel Hommers
CONTRIBUTOR ***

door Kristel Hommers

Ook wij kunnen als beheerder geen manager vinden. Krijgen ook een lege pagina in beeld als we vervangende manager op willen zoeken!

Regine
CONTRIBUTOR ***

door Regine

Daar heb ik ook last van. Ik kan als beheerder ook geen manager vinden. De manager zelf kan dit ook niet meer via Youforce

Regine
CONTRIBUTOR ***

door Regine

Youforce app hebben we nog niet in gebruik.

Bij Selfservice deed ik dit ook altijd in het verleden maar ik kan niemand meer kiezen als vervanger als ik op het vergrootglas klik of een naam intyp ?

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@Regine  Wij kunnen voor de gewone leidinggevende inderdaad ook geen vervanger meer in beeld krijgen, het blijft 0. Maar als je nog een keer op het loepje klikt dan krijg je ze wel in beeld.

 

En bij een aparte rol van de gebruikersrol kun je nog wel een leidinggevende zoeken. 

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@Regine  Overzicht vervanging kun je voor de Youforce app dit instellen. 

 

cvanstijn_0-1718280174048.png

En voor Self Service via Beheer tabblad Autorisatie tegel Vervanging.