Mine produkter
Hjælp
Trine Jensen
CONTRIBUTOR ***

Sådan læser du din lønseddel

af Trine Jensen

Hej Visma.

Har I opdateret vejledningen til sådan læser du din lønseddel ifht. den Nye ferielov?

Der er jo nok mange ansatte der lige undrer sig lidt over de nye felter.

Mvh

Trine

23SVAR23
PernilleT
CONTRIBUTOR ***

af PernilleT

hej med jer, kan vi ikke få en opdateret " Sådan læser du din lønseddel" den sidste der ligger indeholder feriepenge til fryseren, og det figurerer jo ikke på lønsedlen mere 🙂 - tænker der er flere der har problemer med at finde rundt i feriedagene, gammel ferie og feriefridage, og det er jo lidt vigtigt nu vi snart holder sommerferie 🙂

 

god sommer

Pernille

Helle Valso
VISMA

af Helle Valso (Opdateret ‎16-04-2021 08:03 af Helle Valso VISMA )

Hej Trine. Der er i denne uge blevet afholdt et webinar "Nedskrivning af en ferieddag", som lige præcis omhandler dette og der ligger en video og en præsentation du kan se her: https://community.visma.com/t5/Vejledninger-i-Visma-Lon/Webinar-bibliotek/ta-p/271085

 

God fornøjelse.

Godkendt løsning
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Trine

Vi er i fuld gang med at lave en ny "Sådan læser du din lønseddel" 

 

Hilsen

Regitze Furbo

 

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hejsa - jeg fandt den vejledning - og var mega glad - men kan i ikke lave en version hvor medarbejder holder ferie. Der står et feriepenge agtigt beløb ud for der holdes ny ferie - men det kan jeg ikke lige regne baglæns til. (det står i linien LA4911 i kollonne før "Grundlag"). 

 

Kan du forklare her hvordan det beløb kommer frem?

mvh

Else Lund

Charlotte-Duelund
CONTRIBUTOR ***

af Charlotte-Duelund

Hej Regitze

Har I fået udarbejdet en ny vejledning til lønsedler? Den seneste jeg kan finde, er fra 2018.

Vh. Charlotte Olsen

Hej

 

Vi har denne her, hvor den også er på engelsk:

https://community.visma.com/t5/Vejledninger-i-Visma-Lon/Sadan-laeser-du-din-lonseddel-opdateret-med-...

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Charlotte-Duelund
CONTRIBUTOR ***

Hej Susanne

Jeg synes ikke at kunne se, at den er opdateret ift. den nye ferielov - så det ligner ikke at der er kommet ny vejledning siden 2018?

Hej

Nej der mangler stadig noget omkring den nye ferielov, men det skal nok blive opdateret ligeså snart de har fået det klar.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Susanne

 

Kommer der en ny ud her efter 1/9-2020 hvor der optjenes ferie med det samme ? 

 

mvh Christine

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous
Er "Sådan læser du din lønseddel" kommet efter den nye ferielov er trådt i kraft?
Thu Nguyen
VISMA

af Thu Nguyen
Hej Vi er i fuld gang med at opdatere "Sådan læser du din lønseddel". Vi lægger dem op under Vejledninger, så snart de er klar.
Dorte Selmar
CONTRIBUTOR ***

af Dorte Selmar

Hvad er tidsplanen ?
Hvornår forventes denne vejledning klar ?  Vi sender jo i disse dage lønsedler ud for 2. gang med det nye ferie-setup, så jeg undrer mig over at den fortsat ikke foreligger ☹️

Hej @Dorte Selmar ,

 

Jeg kan sagtens forstå dine frustrationer, og vi i gang med at få den opdateret, så hurtigt som muligt.

Vi forventer at den kommer ud på fredag, eller senest midt næste uge 🙂 


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
AnneGrundahl
CONTRIBUTOR *

af AnneGrundahl

Hej Thor,

 

Hvornår kan jeg finde en brugervejledning til hvordan man læser lønseddel?

Mvh Anne 

id19384
CHAMPION ***

af id19384

Spændt på tilbagemelding her.

Nu hvor man vælger at teste inden release jvf "dagens nyhed", gør åbenbart at release i denne uge er udskudt

af Thor Lundehoj

Hej med jer alle sammen,

 

Så er den nye udgave af "Sådan læser du din lønseddel" på gaden! 
Find den her: Sådan læser du din lønseddel - november 2020


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous
Hej Thor, Hvornår forventer du at I har en engelsk udgave klar ? Vi har mange udenlandske medarbejdere, så den engelske udgave er et must. Venlig hilsen Torben
id19384
CHAMPION ***

af id19384

Savnes i den grad også her.

Visma er generelt ikke så internationale, har længe ønsket app'en på engelsk (som minimum).

Desuden har jeg efterlyst at mailen ifm sign on, der sendes til nye medarbejdere også kan vises på engelsk. Benytter det til vores udenlandske medarbejdere, og det er et stort problem for en i spanien, italien, holland osv. at komme igang med login når vejledning kun er på dansk  😞

af Thor Lundehoj

Hej @Anonymous
Vi arbejder på sagen. Vi kan desværre ikke på nuværende tidspunkt informere om, hvornår den engelske version er klar, men vi forsøger at få den klar hurtigst muligt.

 

@id19384 

Vi beklager at du ikke oplever os som værende så internationale... Dette er klart et handlings punkt, som vi gerne ser forbedret i fremtiden, vi har dog rigtig mange vejledninger som skal oversættes, og vi forsøger at få dem oversat, så hurtigt som vi kan. 

 

Med hensyn til oversættelse af My Visma appen har jeg desværre ingen status, men jeg ved at det er på menu'en for en af de næste faser, så det skulle gerne komme i fremtiden 🙂


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
id19384
CHAMPION ***

af id19384

Kommer der så også en version på engelsk?

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.