Mijn Communities
Help
Ariennevz
CONTRIBUTOR ***

Betaald ouderschapsverlof registreren in Talent & Salaris?

door Ariennevz

Goedemiddag Visma, 


Is er al een instructie / handleiding / werkwijze om het betaalde ouderschapsverlof te registreren in Talent & Salaris?

 

En ook hoe de overgangsperiode (dus medewerkers die reeds gebruik maken van ouderschapsverlof en nog in aanmerking komen voor betaald ouderschapsverlof) te kunnen administreren? 

Hebben andere community-leden hier al iets voor ingericht? Of ideeen over? 

49 ANTWOORDEN 49
Linda Visser-Stam
CONTRIBUTOR **

door Linda Visser-Stam

Is het ook mogelijk om de sheets van de webinar toegestuurd te krijgen? En wanneer wordt de FAQ gestuurd van het webinar, deze heb ik nog niet ontvangen

lauraholm
VISMA

door lauraholm

@Linda Visser-Stam Hierbij nog de link naar de slides van de webinar:  presentatie webinar Betaald Ouderschapsverlof 

Peter1982
CONTRIBUTOR ***

door Peter1982

De webinar verduidelijkte een deel van de vragen die we hadden. AL hoewel een antwoord op de vraag weer anders behandelt was in de Webinar. Wij lopen er nu vooral tegenaan dat we het wel gaan bevestigen maar nog niet kunnen invoeren. Dus inderdaad een groot aantal aanvragen "on hold". Ook hadden we in HRM ondersteuning verwacht in het bijhouden van de opgenomen weken per kind. We gaan dit nu registeren in contractnotities. Of hebben andere organisaties hier een ander idee voor?

Richard Molleman
CONTRIBUTOR **

door Richard Molleman

ik heb de link wel gekregen voor webinar en ook aangemeld. alleen de opname heb ik niet gekregen. 

ook een handleiding zou heel fijn zijn Visma...... had er eigenlijk al lang moeten zijn. 

lauraholm
VISMA

door lauraholm (Bijgewerkt ‎25-07-2022 11:01 door lauraholm VISMA )

Als je wilt weten hoe de wet- en regelgeving ook al weer zat, dan kan je dat hier raadplegen. 

 

@Richard Molleman , Karina Lamers-Treur, @Carin van Heel@RubenPGVZ , @Carla Mes@Daniëlle Jaspers , @Peter1982 

 

Hierbij nog een overzicht van de linkjes voor Betaald ouderschapsverlof:

Presentatie webinar Betaald Ouderschapsverlof 

Betaald ouderschapsverlof

Wet en regelgeving Betaald ouderschapsverlof 

Webinar Betaald ouderschapsverlof Visma.net HRM & Payroll

Karina Lamers-Treur
CONTRIBUTOR ***

door Karina Lamers-Treur

Ik kan de link naar het opgenomen webinar nergens vinden. Ook kan ik geen handleiding vinden in de kennisbank.

wanneer kunnen we dat verwachten?

Carin van Heel
CONTRIBUTOR *

Ik zou hem ook graag ontvangen op HR@woonwenz.nl 

Alvast dank!

Linda Visser-Stam
CONTRIBUTOR **

Hoi Karina, Ik had de link gister in mijn ongewenste post, via de mail dus. 

Karina Lamers-Treur
CONTRIBUTOR ***

ik heb hem niet gekregen, maar ik had me destijds ook niet aangemeld, dus dat zou de reden kunnen zijn. Is het mogelijk om de link hier te delen?

Linda Visser-Stam
CONTRIBUTOR **

Ik kan het niet kopieren, maar wil hem je gerust mailen 🙂

RubenPGVZ
CONTRIBUTOR **

door RubenPGVZ

Hoi Linda, zou je hem ook naar mij willen mailen?  ruben.joosse@pgvz.nl 

Ik wilde eigenlijk wachten op een officieel antwoord, maar de dagen vliegen! 😶

 

mvg,

Ruben

Karina Lamers-Treur
CONTRIBUTOR ***

dat zou super zijn! mag naar k.lamers@oudshoorn.nl 

Carla Mes
CONTRIBUTOR **

door Carla Mes

is de webinar ook terug te kijken? ik zie alleen de aanmeldlink 

door Marloes Feenstra

Hallo Carla, Het webinar zal ook beschikbaar komen op de community (ik hoop eind van de week)
Ik zal hier dan ook een link daar naartoe plaatsen.
Groeten Marloes

Carla Mes
CONTRIBUTOR **

door Carla Mes

Dag Marloes, ik zie nog geen link naar de webinar of een handleiding. Kan je aangeven wanneer en waar het geplaatst word?

met vriendelijke groet Carla

Daniëlle Jaspers
CONTRIBUTOR **

Beste Marloes, kun je me aangeven waar ik de link naar het Webinar kan vinden?

Of waar meer informatie over het betaalde ouderschapsverlof in Visma staat.

Ik kom steeds bij dezelfde informatie uit en dat betreft hoofdzakelijk vragen en opmerkingen van andere community gebruikers.

 

Hoor het graag.

Groet, Daniëlle

Peter1982
CONTRIBUTOR ***

door Peter1982

Wij wachten er ook al een hele tijd op. AL enige tijd geleden hier een melding van gemaakt met de vraag of dit ontwikkelt kan worden. Maar we hebben de uitnodiging ontvangen en zijn zere benieuwd naar de webinar morgen. Voor ons had het mooi geweest als dit al twee maanden geleden was. We hebben nu al vele aanvragen on hold staan. 

Anjadk
VISMA

door Anjadk

Hoi allemaal, er is afgelopen week een uitnodiging uitgegaan voor het Webinar Ouderschapsverlof op 24 juni van 12.30 - 13.30 uur. 

Hieronder de link om je aan te melden voor het webinar: 

 

https://www.vismaraet.nl/software/webinar-ouderschapsverlof-vismanet/?utm_source=Eloqua&utm_medium=e...

 

Ben je verhinderd voor de live sessie maar wel geïnteresseerd? Meld je gewoon aan. Het webinar wordt opgenomen en de opname wordt na afloop gedeeld.

Linda Visser-Stam
CONTRIBUTOR **

door Linda Visser-Stam

Ik heb de uitnodiging niet gehad, maar ik neem aan dat ik me via de link hier kan aanmelden?

Anjadk
VISMA

door Anjadk

@Linda Visser-Stam zeker Linda gewoon aanmelden via onze website! Vervelend dat je de uitnodiging niet hebt ontvangen. Iedereen is van harte welkom!  

 

Webinar Ouderschapsverlof | 24 juni - 12.30 | Voor Visma.net HRM & Payroll

Wil de Bruin
CHAMPION *

door Wil de Bruin

aangemeld maar geen inlogcode ontvangen.

Gaat wel veel mis hiermee