Mijn Communities
Help
Hylke Den Oude
CONTRIBUTOR ***

aanpassen aanmaakdatum E-Dossier

door Hylke Den Oude
Status: Realisatie waarschijnlijk

Zodra er een document in het digitaal dossier is gezet kun je wel de omschrijving aanpassen maar niet de aanmaakdatum.

 

Deze wil men kunnen vullen met de ingangsdatum van het document.

Nu is de datum die gevuld is de datum waarop je de handeling doet en kun je deze niet aanpassen naar wat men dus wil.

7 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dit verzoek heeft niet heel veel kudo's maar omdat we in 2023 de intentie hebben om verbeteringen aan het e-Dossier aan te gaan brengen nemen we dit mee op de backlog. Registratie nummer is 5136

David van den Bosch
CHAMPION *
door David van den Bosch

Goedemorgen @Rene van Jole

staat dit ergens op de roadmap/planning?

door Rene van Jole

We gaan de komende kwartalen verbeteringen aanbrengen op het e-Dossier, die tzt te lezen zijn in de release notes

We zullen gaan beoordelen of we oa dit verzoek kunnen meenemen.

 

Ik zal tzt mbt de status update jullie op de hoogte houden 

Monique van Berkel
CHAMPION *
door Monique van Berkel

@Rene van Jole 

Kan het volgende ook worden meegenomen? Het tekstblok van de kolom Omschrijving zou ik graag groter willen hebben of dat alle tekst in de omschrijving zichtbaar wordt d.m.v. terugloop (meerdere regels, zoals in excel). 

Eigenlijk zou ik alle kolommen zelf willen kunnen aanpassen in grootte of op niet zichtbaar kunnen zetten.

Er zijn nu veel wit-vlakken  (zie printscreen, rode vlakken), waardoor de tekst van de omschrijving gedeeltelijk weg valt

(zie geel gemarkeerd). Ook zou ik een kolom Vervallen willen toevoegen. Soms is er een brief verstuurd, die later herzien is. De 1e brief moet in het dossier blijven, maar komt op Vervallen te staan. 

 

MoniquevanBerkel_0-1719566438166.png

 

David van den Bosch
CHAMPION *
door David van den Bosch

@Monique van Berkel, in de komende HRM release wordt de ruimte voor de omschrijving uitgebreid naar 254 karakters.

(zie pagina 35 van de Concept Releasenotes Visma.net HRM 1.143.00 6 Juli 2024)

DavidvandenBosch_0-1719567744523.png

 

Monique van Berkel
CHAMPION *
door Monique van Berkel

@David van den Bosch Top, daar ben ik blij mee! Deze release-notes had ik nog niet gelezen. 😁