Mijn Communities
Help
SuzanneG1
CONTRIBUTOR ***

Eigenaar rapport toevoegen in map Beheer rapporten

door SuzanneG1
Status: Nieuw

In de map beheer rapporten kan ik niet zien of het een standaard rapport is of een eigen rapport. Bijvoorbeeld het standaard rapport "medewerkers ziek" heb ik bewerkt en dezelfde naam behouden. Bij het toekennen van rapporten aan de groepen zie ik geen onderscheid tussen het Visma|Raet rapport of mijn eigen. Zoals dit wel in de map Standaardrapporten te zien is. Is het mogelijk kenmerk eigenaar toe te voegen aan "Beheer rapporten".

3 Opmerkingen
karl Wegner
CHAMPION ***
door karl Wegner

Dit is inderdaad hinderlijk. Zeker als je straks een paar honderd rapporten hebt. 

Zelfs als je rapporten bij de beheerder van Visma niet autoriseert, dan blijf je deze wel zien bij het toekennen aan groepen.

De rapporten staan ook niet gesorteerd, althans geen logica. Zou mooi zijn als je dit ook kan aanpassen.

door Jacqueline van Meeuwen

in het verlengde hiervan: als je in Standaard rapporten het "oogje" uitschakelt, kun je het rapport alsnog kiezen in Beheer rapporten om toe te voegen aan een Groep. rapporten waarvan het oogje uitgeschakeld is, zouden hier niet getoond moeten worden. (@karl Wegner, misschien bedoelen we hetzelfde...)

 

SuzanneG1
CONTRIBUTOR ***
door SuzanneG1

Aanvullend zou het ook wenselijk zijn wanneer de geselecteerde rapporten bovenaan de lijst worden getoond, zodat je niet alle tabbladen moet bekijken of er een rapport is geselecteerd. 

Voorbeeld in selfservice bij tabblad afdelingsmanager zie je ook direct de actieve afdelingen waarvoor de manager is geautoriseerd boven aan de lijst staan.