Mijn Communities
Help
Angela Heins
CHAMPION *

Rapportage kunnen maken zonder dat het aan een medewerker is gelinkt

door Angela Heins
Status: Gerealiseerd

Wij hebben een rapportage waar we de organisatie structuur er uit kunnen halen met daarbij welke rollen en wie er op deze rollen zitten.

 

Helaas krijgen wij in deze rapportage niet de OE's ter zien waar geen medewerker aan gekoppeld zijn.

 

Echter willen wij graag de OE structuur - rollen - wie er op de rollen zitten autoriseren aan een aantal medewerkers. Zij krijgen nu een excel lijst aangeleverd, waar op zij aangeven wat er gewijzigd dient te worden ten aanzien van de OE. Je kan daarbij denken aan een nieuwe OE, een OE dient te worden afgesloten of een nieuwe manager etc.etc.

 

Dit scheelt ons erg veel werk met lijstjes maken. Daarna kan de medewerker zelf de lijst aanmaken en heeft daardoor altijd de laatste stand.

 

Het zou heel fijn zijn als je dus rapporten kan maken van gegevens die niet gekoppeld zijn aan medewerkers. 

 

 

4 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: In onderzoek

Hi @Angela Heins ,

Bedankt voor je Idee. Ik zou hier graag met jou en eventueel andere over door willen praten in een korte online sessie. Ik heb iets ingepland voor komende dinsdag om 14:00. Ik hoop dat je dan kan. Zou je dit kunnen bevestigen?

Onderstaande link kun je gebruiken voor de online meeting.

 

Ook anderen geïnteresseerden zijn welkom.

 

Roltoewijzingen Sessie
Tuesday, 17 January · 2:00 – 2:50pm
Google Meet joining info
Video call link: https://meet.google.com/iru-afgw-egx

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Ik sluit hier ook bij aan, aangezien ik graag ook ideeën van anderen aanhoor. 

door Chris van den Berg

Reminder voor de online sessie van vanmiddag 14:00

 

Roltoewijzingen Sessie
Tuesday, 17 January · 2:00 – 2:50pm
Google Meet joining info
Video call link: https://meet.google.com/iru-afgw-egx

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dit is inmiddels mogelijk, wat betreft roltoewijzing.  Er is nu een losse entiteit Roltoewijzing Org. Eenheid die je hiervoor moet gebruiken. Daarnaast moet je items zonder gegevens weergeven aanzetten.  

 

ChrisvandenBerg_1-1678369503071.png

 

 

ChrisvandenBerg_0-1678369466761.png