Mijn Communities
Help
karl Wegner
CHAMPION ***

Uitbreiding velden entiteit Gebruikers HR Core

door karl Wegner
Status: Realisatie waarschijnlijk

Er zijn meer relevante velden bij de gebruikersautorisatie aanwezig binnen Beaufort die voor ons van belang zijn en niet voorkomen in de nieuwe entiteit Gebruikers HR Core.

Dat zijn:

Netwerk ID

Autorisatie OE

en eventueel de velden bij Persoonsslot autorisatie, maar zijn bij ons beperkt in gebruik.

 

Het veld Personeelsnummer nu aanwezig binnen de entiteit Gebruikers HR Core en is een veld wat niet meer voorkomt binnen Beaufort. Deze is al een tijd geleden verwijderd uit het autorisatiescherm en kunnen we niet vullen. Voor ons is het veld Netwerk ID van belang om hierop te kunnen rapporteren, zodat wij makkelijker een vergelijk kunnen maken of een medewerker inmiddels uit dienst is gegaan, zodat wij het account kunnen verwijderen etc.

 

Eigenlijk zou je willen dat alle velden beschikbaar komen, maar er wordt blijkbaar een keuze gemaakt om dat niet te doen.

 

karlWegner_0-1727361546183.png

karlWegner_1-1727361741648.png

 

3 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Nieuw

@karl Wegner  super toevallig, maar vannacht hebben we de gebruikerstabel uitgebreid met een aantal kolommen.

ChrisvandenBerg_0-1727425222892.png

 

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk
 
karl Wegner
CHAMPION ***
door karl Wegner

Ik zie het inderdaad. Dat is al weer een hele verbetering en kan ik weer wat mee.

De autorisatie voor één of meerdere OE's ook nog mogelijk of is dat lastiger, aangezien dit meerdere regels kunnen zijn.