Mijn Communities
Help
AngelaHeins-denHoedt
CONTRIBUTOR ***

geen % teken in de veldwaarde

door AngelaHeins-denHoedt
Status: Gerealiseerd

We hebben een rapport gemaakt met daarin Percentage ziek.

AngelaHeinsdenHoedt_1-1690264487405.png

Echter komt dan achter de waarde het % teken. Dit is niet wenselijk.

 

Je kan dit uiteraard met reporting pro wel aanpassen, maar verwacht net als bij andere % rubrieken Bijv P00024 geen % teken.

11 Opmerkingen
cvanstijn
CHAMPION ***
door cvanstijn

Voor degene die ook een rapport voor de Loyalis nodig heeft en geen % teken achter het percentage ziek dient aan te leveren dan kan je dit via Youforce Reporting Pro via onderstaande inregelen:

 

('Sickness case detail'[Percentage Sick])*100

 

cvanstijn_0-1690378810108.png

 

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Ingepland
 
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Nieuw

@AngelaHeins-denHoedt we pakken dit momenteel op. Wil je alleen het percentage teken weghalen? Dus als het 100% was, 100 laten zien? Of wil je in dat geval een 1,0  zien?

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Ingepland
 
door Jacqueline van Meeuwen

@Chris van den Berg , ik zie nu in Verzuimtijdvak - Percentage ziek (weergegeven als 1; 0,75; 0,5 etc) en Percentage ziek % (weergegeven als 100% etc). ik (en denk velen met mij) zoek Percentage ziek - weergegeven als 100

cvanstijn
CHAMPION ***
door cvanstijn

@Chris van den Berg @Jacqueline van Meeuwen De weergaven inderdaad weergeven als onderstaande. Ik had er een berekend veld van gemaakt dus dan staat het nu nog wel goed.

 

Zo staat het ook bij de ziekmelding in Beaufort:

cvanstijn_1-1696412109192.png

 

cvanstijn_0-1696411913514.png

 

door Chris van den Berg

Oke, dat zou kunnen. Van anderen was dit juist wel een goede oplossing. Dit idee is met name bedoeld voor juiste export als ik het goed begrijp? Is dan de huidige oplossing niet juist beter, numerieke waarde die past bij een percentage. Als je er een percentage van maakt dan is 1,0 juist 100 %. 

 

Maar wellicht heb ik het verkeer geïnterpreteerd. We kunnen het makkelijk aanpassen.

door Chris van den Berg

Goed opgemerkt trouwens, we hebben het vannacht gereleased 😉 

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Gerealiseerd
 
Angela Heins1
CHAMPION *
door Angela Heins1
door Jacqueline van Meeuwen