Mijn Communities
Help

Hoe plaats ik een bericht op de landingspagina van Mijn YouServe

27-09-2024 16:59 (Bijgewerkt op 27-09-2024)
  • 0 Antwoorden
  • 1 kudos
  • 31 Weergaven

Naast de mogelijkheid om een eigen banner toe te voegen is het mogelijk om een bericht op de landingspagina van Mijn YouServe te publiceren.

Doel bericht

Het doel van bericht is om mededelingen voor medewerkers en managers te plaatsen op de landingspagina van Mijn YouServe.  

MessageCollapsed.png

Alleen de eerste zin van het bericht wordt getoond.  Klik op Screenshot 2024-09-27 at 15.51.19.pngom het bericht te lezen.

MessageExpanded.png

Opmaakopties bericht

  • Maximum 5000 characters
  • Vet, cursief, onderstreept, doorhalen, nummering en opsommingsteken
  • Tekstkleur en markeren
  • 6 lettertypes
  • Formatering verwijderen
  • Hyperlinks
  • Invoegen afbeelding (enkel via url van online afbeelding)

Een bericht configureren

Een bericht configureren doe je in 'Configuratie bedrijfsinstellingen'. Deze applicatie kan je in de categorie 'Configuratie' vinden of via de zoekbalk op trefwoord 'Bedrijfsinstellingen'

YS_Configuratie_Search.png  

Screenshot 2024-09-27 at 15.02.47.png
 

Het Nederlandse bericht is verplicht.  Engels, Duits en Frans zijn optioneel.  Het bericht wordt in de taalkeuze van Mijn YouServe (Persoonlijke instellingen) getoond.
Alleen de eerste zin van het bericht wordt getoond.  Klik op Screenshot 2024-09-27 at 15.51.19.pngom de preview venster uit te klappen.

ConfigMessage.png

 
Tip:  je hoeft een bericht niet te verwijderen. Na de einddatum verdwijnt het bericht van de landingspagina.  Je kan hetzelfde bericht opnieuw gebruiken met een andere begin - en einddatum.