Mine produkter
Hjælp

‘Afholdt ferie’ fremgår ikke via lønart på lønsedlen

af Isabella

Lønkørslen er måske også så småt begyndt for dig? Så skal du være opmærksom på, at ‘Afholdt ferie’ gammel ferielov registreret efter 1. maj 2021, ikke fremgår via lønart ‘4224’ under lønarter, som det plejer, når du kører en fremtidig lønseddel. Det arbejder vi netop på at få løst. 

‘Afholdt ferie’ gammel ferielov bliver dog stadig trukket korrekt i forhold til saldoen, som er nederst på lønsedlen.

Vi forventer dog, at ‘Afholdt ferie’ gammel ferielov igen vil fremgå under lønart ‘4224’ inden for nærmeste fremtid.

13 Kommentarer
GMJ2020
CONTRIBUTOR ***
af GMJ2020

Hej @Isabella  

har tastet ferie under fraværsreg. kode 40 afholdt ferie 10-12/5 2021 3 dage d. 2/6-2021, men de står ikke på genereret lønseddel ????

hvornår gør de det, så vi kan afstemme ?

GMJ2020
CONTRIBUTOR ***
af GMJ2020

Hej @Isabella  

Nærmeste fremtid ??? vil det sige at medarbejderne ikke kan se det på lønkørslen for juni mdr. ??

Helle Klinge
CONTRIBUTOR *
af Helle Klinge

Hej Visma

Hvad er status ? 

Isabella
VISMA
af Isabella

Hej @GMJ2020 og @Helle Klinge 

Jeg forstår jeres ønske til en nærmere afklaring. Rettelsen vil komme en gang i juli. Vi holder jer opdateret her på Community.

Har I brug for yderligere afklaring, kan I kontakte vores kundecenter via vores chatbot eller på vores hotline.

Mange hilsner

Isabella

GMJ2020
CONTRIBUTOR ***
af GMJ2020

Hej @Isabella   kan vi så forvente, at medarbejderne kan komme til at se tidl. afholdt ferie på flere linier i juli lønnen ??? vi er jo nød til at informere de berørte medarbejdere nu når de får juni lønsedlen 🙂

Diana Maj
CONTRIBUTOR ***
af Diana Maj

Lønart 4224 fremgår på vores lønsedler for juni måned 🙂

Helle Valso
VISMA
af Helle Valso

Det drejer sig om gammel ferie fra før 1.9.2019, som ikke bliver vist i "body'en" på lønsedlen, men saldoen nederst i højre side er korrekt nedskrevet. Løsningen kommer her i juli, men ferie der har været med i en lønkørsel vil ikke blive vist på juli lønsedlen. Vi beklager de gener det har givet.

Helle Valso
VISMA
af Helle Valso

Jeg kan oplyse at visning af afholdt ferie fra gammel ferielov vil blive releaset den 8. juli 2021, så efter den dag vil afholdt ferie igen blive vist på lønsedlen.

Helle Valso
VISMA
af Helle Valso

Afholdelse af ferie fra 2019 vises igen på lønseddel, det er blevet rette den 2.7.2021

Majken Hallgrimsson
CONTRIBUTOR ***
af Majken Hallgrimsson

Hej Helle.

Jeg kan ikke se LA4224 på vores lønsedler her i juli. Jeg kører løn i morgen så håber du kan svare hurtigt. 

Mvh Majken

af Susanne Persson1

Hej, vi har desværre en fejl med at afholdt ferie fra gammel ferielov ikke vises i øjeblikket, men det bliver nedskrevet rigtigt.

af Susanne Persson1

Jeg har lige fået af vide af vores teknikere at det løses i aften og virker derfor fra i morgen.

Majken Hallgrimsson
CONTRIBUTOR ***
af Majken Hallgrimsson

Hej Susanne

Jeg skal køre løn i dag, da jeg holder ferie fra i morgen. Det hjælper mig desværre ikke. 

Mvh Majken

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.