annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

Hotline udvider åbningstiderne i tre dage i slutningen af april

af TineLautrup (Opdateret ‎13-04-2021 10:34 af TineLautrup VISMA )

Vi udvider åbningstiderne for Hotline i tre dage i slutningen af april, så I allerede kan få hjælp fra os fra klokken 08.00 og indtil 15.00. 

Datoer for udvidet åbningstid: 

• Mandag den 26. april 
  • Tirsdag den 27. april 
  • Onsdag den 28. april 

Vi glæder os til at hjælpe jer. 

2 Kommentarer
HCH
CONTRIBUTOR ***
af HCH

Kære Visma. 

Kunne det overvejes at have 2 dage i de sidste 2 uger inden måneden slutter, hvor I har længere åbningstid i stedet for "kun" i dagene op til månedsslut?

Jeg tænker at det ikke er alle jeres kunder der arbejder med lønkørsler "kun" de 3 dage, og dermed kunne belastningen for jer og frustrationen for os andre, deles mere op. 

I har sikkert en statistik der viser hvor belastningen af opkald ligger, og som er vejledende for de dage I har udvidet åbningstid.

ROS:  Jeg oplever en fin service i jeres tilbageringning når der lægges tlf.nr., - jeg er godt klar over at jeg ikke har ringet i "rush hour" hver gang, men også der kommer kald retur. 

mvh

Hanne V Christensen

af Mette Simonsen

Hej @HCH 

Tak for din ros til vores tilbagekald. Det er også et område, vi i høj grad fokuserer på.

I forhold til hvornår det giver mening med forlænget telefontider, har du ret i, at vi kigger på statistikker, der viser, hvornår der er flest kald på telefonerne. 

Men når det er sagt, er input fra dig og vores øvrige kunders mindst ligeså vigtige for os - så tak for det!

Mange hilsner
Mette Skoubo Simonsen
Team Manager, Customer Care