annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

Udvidede åbningstider på vores Hotline

af Jesper Thomsen (Opdateret ‎25-01-2021 08:45 af Jesper Thomsen VISMA )

I denne uge forventer vi travlhed. Husk at bruge Chat og andre kanaler. Vi oplever at der er rigtig mange spørgsmål om bla. årsskiftet og ændringerne i ferieloven ifb. med årsskiftet. 

Derfor udvider vi extra ordinært vores åbningstid fra i dag og de kommende dage. 

Det betyder, at vi åbner vores telefoner kl. 8:00 fra i dag og frem til og med på torsdag d. 28. januar.

Telefonnummeret til Hotline: 88 97 97 00.

Vi glæder os til at hjælpe dig!

5 Kommentarer
Lise Hermansen
CONTRIBUTOR **
af Lise Hermansen

Hej Visma, 

Jeg venter på at blive ringet op!

Ringede kl. 9.24 og var nr. 13 i køen. Lagde mit tlf.nr. og venter desværre stadig. 

Hvornår mon jeg kan få lidt hjælp?

mvh Lise Moss CPH

Hwm19
CONTRIBUTOR *
af Hwm19

Hej Visma,

Startede en tilbageførsel af lønkørsel kl. 10.24 i dag... den hænger fortsat. Kan I hjælpe med at få den gennemført?

Tak

vh

Helle

Trine Jensen
CONTRIBUTOR ***
af Trine Jensen

Hej Visma,

Virker Jeres telefoner? Jeg har nu siddet i kø i 2,5 time for at få hjælp, men den sidste halve time har den desværre ikke rykket sig.

Er nu fremme som nr. 10 - men at I ikke har afsluttet en eneste i køen foran mig i en halv time lyder mistænkeligt...

Mvh Trine

Maria Fugl
CONTRIBUTOR *
af Maria Fugl

Hej Visma

Jeg startede i kø som nummer 18, nu 3 timer og 40 min senere er jeg nummer 6 i køen...... når i det inden kl 16 ?

eller hvordan ?

Mvh Maria

af Thor Lundehoj

Hej med jer,

Vi beklager meget de gener som vores lange telefontid måtte medbringe. Vi ved godt, det ikke hjælper nu og her, men vi er fuldstændig lagt ned af kunder, der skal have hjælp og rådgivning.  

Jeg har fået lovning fra vores Customer Care at de selvfølgelig vil besvare alle opkald i køen og call-back inden de går hjem i dag, og hvis ikke man har mulighed for at tage telefonen vil blive kontaktet i morgen.

Jeg ved godt at dette ikke hjælper på situationen, men endnu en gang beklager vi mange gange.