annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in

Log på eller lav en ny bruger for automatisk at få relevante områder

Vi udvider åbningstiden på telefonerne

(updated by Jesper Thomsen VISMA ‎15-05-2020 11:34 )
Fra denne måned (maj) udvider vi åbningstiden på telefonerne i ugen op til lønafleveringer.  Det gør vi, fordi vi i den periode oplever en øget interesse for rådgivning og dialog med vores lønkonsulenter. Det betyder, at Søren, Maria, Susanne, Poul og deres kolleger også sidder klar til at supportere dig i følgende tidsrum på følgende dage:
 ! HUSK at vi har lukke torsdag d. 21 maj som er Kristi himmelfartsdag og fredag d. 22 maj.
18-maj 8:00 - 17:00
19-maj 8:00 - 17:00
20-maj 8:00 - 17:00
25-maj 8:00 - 17:00
26-maj 8:00 - 17:00
27-maj 8:00 - 17:00
28-maj 8:00 - 16:00

customer care300x300.png

6 Kommentarer
CONTRIBUTOR ***

KL 16:36 der er en telefonsvarer der fortæller mig at I har lukket men I skulle da have åbent til kl 17 ??

CONTRIBUTOR *

Hm ringede kl. 16.30 og der er telefonsvarer på.....

Vi beklager at der var en fejl på linjen den er nu løst så i kan igen ringe ind. 

Beklager fejlen. 

CONTRIBUTOR ***

Det er en skam at man ikke kan mærke den ekstra indsats på telefonerne.

30 minutter i kø til Support, og er kun nummer 3 i køen.

Forsøgte også igår kl. 11:45. Efter 19 minutter i kø, var jeg stadig nummer 6, og opgav. 

CONTRIBUTOR **

Jeg må også melde mig i sukkekoret.
Efter laang tid - i kø i går eftermiddags - var jeg nået ned til at være nr. 2 - men da klokken blev 16.00 "døde" linien.
Tidligere på formiddagen kom jeg rimeligt hurtigt igennem - men da jeg igen måtte kontakte jer her lidt senere opgav jeg efter at være nr. 11!! i køen.

Jeg synes generelt, at der er blevet meget lange ventetider på telefonen - situationen er kun blevet yderligere forværret af Corona-krisen.

Hej Dorte og Charlotte-Duelund

Det er rigtigt at vi hele formiddagen kom man hurtigt igennem. Kl. ca. 1045 var der rigtig mange der ringet ind og det har skabt en lang ventetid desværre.  Nu er det igen lidt hurtigere at komme igennem. 

Vi har udvide åbningstiden i denne tid fordi vi ser at mangen vil i dialog med os. Det håber vi også vil hjælpe lidt på venetiden når der nu er flere timer om dagen hvor man kan komme i kontakt med os. 

Jeg vil lige reklamere fra vores Chat og at hvis man vælger at blive ringet op så man ikke venter i køen så beholder man stadig pladsen i køen og bliver ringet.