om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
UPDATE 5 December - 11:00
Het netwerk lijkt zich te hebben gestabiliseerd waarmee de performance van Youforce Reporting weer is verbeterd. Wij blijven dit verder monitoren.
UPDATE 5 December - 9:15
Op dit moment ervaren wij netwerk issues. Hierdoor zijn rapporten niet of lastig te benaderen. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
UPDATE 29 November - 10:30
We hebben een workaround toegepast. Dit lijkt voor nu te werken. We houden het in de gaten.
29 November
De afgelopen tijd zien we dat Youforce Reporting op sommige momenten van de dag niet goed werkt. Sommigen van jullie kunnen dan niet de rapporten gebruiken, omdat Youforce Reporting blijft laden. Dit zijn we aan het onderzoeken. We zien dat dit iedere dag rond 10:30 vaak gebeurd. Via dit bericht houden we jullie op de hoogte van de voortgang van onze analyse en oplossing van dit probleem.
Goedemorgen @Chris van den Berg,
Kan het zijn dat hierdoor ook de eigen velden geen inhoud weergeven?
@TvanOudenaarden nee, het is geen issue met data of het laden van de data. Het issue speelt zich in de stap daarvoor al af, voordat je een rapport kunt openen.
Ik kijk even naar jullie omgeving, wat er met de vrije velden aan de hand is.
Dank je wel, ik hoor het graag van je!
Het probleem is nog niet opgelost want ik heb er nu vandaag last van...
Vandaag krijg ik zelf een foutmelding, heb hiervoor een call aangemaakt:
Werkt inmiddels weer hier.
Werkt weer hier.
Goedemiddag,
De klassieke rapporten openen op dit moment niet goed in Reporting.
Lijkt een soort loepje te zijn.
Is er weer een storing?
Er is een nieuwe statuspagina beschikbaar waar je op één centrale plek een overzicht krijgt van de statussen van de modules.
Op deze nieuwe pagina kun je je ook aanmelden om pro actief geinformeerd te worden over eventuele incidenten. Zie onderstaande link voor meer informatie.
Deze nieuwe statuspagina vervangt de bestaande verstoringen pagina's op de community. Dat betetekent dat de bestaande pagina's op 1 augustus verwijderd worden.
Wil je pro actief geinformeerd worden over verstoringen? Meld je dan aan op de nieuwe statuspagina https://status.vismaraet.nl/
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.