om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Goedemorgen,
Sinds een gisteren valt het mij op dat ik wanneer ik binnen een rapportage de filters op "verbergen" heb gezet, dat deze in de weergave modus (bekijken) nog steeds zichtbaar is. Ik zet deze met een reden op verbergen, aangezien het rapport afhankelijk is van deze instellingen. Hebben meer mensen dit?
Bewerken:
Bekijken:
Ik heb hetzelfde issue. We gaan ernaar kijken.
Beste @Raymond_de_Rozario ,
Wat mij nog opvalt in jouw eerste schermprint is dat ik niet het icoontje zie van het oogje met een streepje er doorheen.
Dat zou impliceren dat het verbergen van deze filters niet aanstaat. Zou jij dat nog kunnen nagaan?
Hallo @TheoLescure ,
In mijn eerste screenshot (bewerken) staat toch echt het oogje met een streep er doorheen:
Maar bij deze nogmaals maar dan bij een ander willekeurig rapport
Bewerken:
Bekijken:
Bij ons werkt het overkoepelende verbergen knopje ook niet meer. Alle velden die we niet indivueel hadden verborgen zijn nu voor gebruikers te muteren. Dit is niet helemaal de bedoeling!
(Helaas) goed om te lezen dat ik niet de enige ben. Hopelijk kunnen ze dit snel oplossen.
@Raymond_de_Rozario dit werkt bij mij goed...
Wat voor browser gebruik jij? Ik moet verplicht van MS Edge Chromium gebruik maken.
ook Edge, en zie vandaag dat dit ook niet goed gaat bij mij, terwijl dit gisteren wel werkte...
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.