Mijn Communities
Help
Schiff01
CHAMPION **

Jubilea historie

door Schiff01

@Chris van den Berg 

Het Visma rapport met Jubilea biedt alleen de mogelijkheid om vooruit te kijken naar jubilea.

Wij willen ook graag de jubilea zien die afgelopen jaar zijn geweest. Wanneer we nu kiezen om het rapport jubilea over dit jaar te draaien, dan krijgen we in de slicer wel de juiste datums te zien (1-1-2023 t/m 31-12-2023). We zien vervolgens wel welke jubilea dit jaar nog komen, maar niet welke al geweest zijn.

 

Om deze informatie wel te krijgen hebben we daar in mijn beleving de dienstverband historie voor nodig. Bij het ombouwen van dat rapport loop ik er onder meer tegenaan dat dienstverband historie en inzet niet te combineren is.

 

Kunnen jullie het standaard rapport zodanig aanpassen dat het ook info toont van jubilea die al zijn geweest?

6 ANTWOORDEN 6

door Chris van den Berg

Deze maand voegen we een kolom toe aan de jubilea folders die je kunt gebruiken om een jaar te selecteren, en dan zie je de bijbehorende jubilea van het geselecteerde jaar. Los van feit of ze wel of niet al hebben plaatsgevonden.

Björn Sman
CHAMPION **

door Björn Sman

@karl Wegner balen dat het niet gelukt is met standaard opties. @Chris van den Berg is er al een oplossing voor het probleem wat Karlie beschrijft betreft het zien van resultaten voor systeemdata? Ik krijg dat ook nog steeds niet voor elkaar in mijn rapport. Wel alles wat na systeemdatum komt overigens.

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep
Björn Sman
CHAMPION **

door Björn Sman

@karl Wegner Heb jij al antwoord op jouw vraag gekregen? Dit zou ik namelijk ook graag willen weten hoe je dit doet.

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep
karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

@Björn Sman Gisteren was Thea Lescure van Visma Raet bij ons. We hadden een consultancydag afgeproken, waar we allerlei zaken hebben besproken, maar met name naar het Youfroce Pro gedeelte gekeken.

De jubilarisrubrieken zijn voor ons nog steeds niet correct en laten ook niet altijd het juiste resultaat zijn mbt Datum indienst of Datum indienst CAO. Ik heb nu eindelijk een rapport jubilarissen mbt berekende eigen rubrieken. Ik ga niet wachten op de ontwikkeling binnen Youforce Reporting, aangezien deze toch niet altijd goed op het netvlies staat, denk ik, van de ontwikkelaars.

 

 

door Chris van den Berg

Jazeker. We hebben inmiddels al de velden verbetert van jubilea in het model. Je kunt nu makkelijker de juiste jubilea weergeven in je rapport. De volgende stap is het aanpassen van het standaard rapport! Die zal binnenkort verschijnen

karl Wegner
CHAMPION ***

Hoi Chris, je zou mij nog uitleggen hoe je ook de jubilarissen over geheel 2023 of 2022 kunt rapporteren. Volgens mij is het nog steeds zo in de nieuwe rubrieken dat je alleen de jubilarissen krijgt na de systeemdatum.