Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Organisatorische structuur rapport

door Raymond_de_Rozario

Goedemorgen,

 

Bij deze mijn eerste upload. Ik heb alle velden die ik vaak nodig heb bij elkaar gezet. Wanneer je dit in Beaufort wilt opzoeken, dan moet je schakelen tussen verschillende vensters, of je moet Beaufort 3 a 4 keer openen...

 

De meest eenvoudige werkwijze is om links boven in op OE te zoeken, maar er kan vanuit iedere visual worden geklikt waarop de anderen reageren.

 

Een kudo is niet verplicht maar wordt wel gewaardeerd als je het rapport download.

 

 

 

Raymond_de_Rozario_0-1698054971575.png

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

39 ANTWOORDEN 39
Angela Heins1
CHAMPION *

door Angela Heins1

Super @Raymond_de_Rozario , gedownload en aangepast!

Heel erg bedankt

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Graag gedaan


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

door Esmiranda Vermeer

Gedownload, geüpload, even snel wat filters aangepast en voila. Super rapportage. Bedankt @Raymond_de_Rozario 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

graag gedaan


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Graag gedaan @Esmiranda Vermeer 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Anja Brouwer1
CHAMPION **

door Anja Brouwer1

Kan mij iemand helpen hoe ik dit bestand binnen moet halen. Het lukt mij niet. Helaas kon onze IT afdeling mij niet verder helpen.

Ik download het bestand en open het dan met Power BI - vervolgens kom ik niet verder omdat hij verbonden is met de database van Raymond.  Ik klik op bewerken en dan op  recente bronnen (mijn live omgeving). 

Ik heb ook al geprobeerd om in Power BI het bestand binnen te halen via bestand openen. 

 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Sorry voor de verlate reactie @Anja Brouwer1 . Wanneer je in Youforce reporting zit, dan heb je rechts bovenin een plusje. Daarmee kan je importeren. Zodra je deze hebt geïmporteerd dan kan je het beste alle filters wissen en aanpassen naar jullie behoeften. Het is niet dat het rapport met onze database is verbonden hoor, het zijn mijn filters die waardes mogelijk niet tonen.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Anja Brouwer1
CHAMPION **

@Raymond_de_Rozario Ik zat helemaal op het verkeerde spoor, dacht dat ik het rapport binnen moest halen met PowerBi. Geen idee waarom ik dat dacht. Het is me inmiddels gelukt om het rapport binnen te halen en de filter aan te passen. Wat een prachtig rapport, ben hier heel blij mee. Dank je wel.

met vriendelijke groet

Anja Brouwer

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Graag gedaan, en jij bedankt voor het compliment


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

door Chris van den Berg

Hallo Allemaal! Ik ga binnenkort samen met @Raymond_de_Rozario naar zijn rapport kijken en zodanig aanpassen dat we het als standaard toe kunnen voegen. Dus dan kan iedereen gebruik maken van dit top rapport!

 

 

S_Kuijer
CHAMPION **

door S_Kuijer

@Raymond_de_Rozario Ziet er super gaaf uit, mag ik je meer dan 1 kudo geven! Ik heb de PBIX gedownloaded, maar alleen moeite met het koppelen aan onze gegevensbron. Kan/wil iemand mij daarbij helpen?

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

In ieder geval importeren via de knop rechts bovenin, en daarna het filter van de organisatie structuur links bovenin aanpassen.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

S_Kuijer
CHAMPION **

door S_Kuijer

Super, dank je wel het is gelukt!

Jan_Laurijsen
CHAMPION *

door Jan_Laurijsen

Supermooi. Weet iemand ook te zeggen welke filters moeten worden aangepast.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Volgens mij zit het voor de meesten in de organisatiestructuur (links boven).


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Jan_Laurijsen
CHAMPION *

Ik heb het Organisatiefilter even zichtbaar gemaakt zoals het nu sis ingesteld maar er blijven toch nog wel een aantal zaken leeg.  Iemand een idee hoe dit op te lossen.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Het enige wat ik dan zou doen is alle filters wissen en compleet aanpassen aan jullie eigen omgeving.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Raymond_de_Rozario ik heb gisteren dit rapport geïmporteerd en ben onder de indruk. 👍 Bedankt voor het delen! 

Nog even stoeien met de filters maar dat komt wel goed. 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Dank je wel en graag gedaan


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

SuzanneG1
CONTRIBUTOR ***

door SuzanneG1

Dank je wel @Raymond de Rozario, soort medewerkerskaart in één oogopslag, top! Alleen werkt bij mij de organisatiestructuur niet, deze blijft leeg helaas.