Mijn Communities
Help
Schiff01
CHAMPION **

Rapportage arbeidsgehandicapten gegevens

door Schiff01

Ik probeer een rapport te maken met daarin gegevens omtrent arbeidsgehandicapt en no risk periode. In dit overzicht wil ik de volgende info tonen:

  • Persoonsnummer
  • Naam Volledig 2
  • Dienstverbandnummer
  • Datum indienst CAO
  • Ingangsdatum AGH
  • Einddatum AGH
  • Einddatum no risk periode
  • Toelichting no risk periode
  • Reden instroom AGH
  • Datum uit dienst

 

Wanneer ik het dvb nummer toevoeg, is het niet mogelijk om ingangs- en einddatum AGH te tonen. Zonder toevoeging van het dvb nummer kan ik wel de ingangs- en einddatum AGH tonen, maar niet de datum uit dienst.

De gegevens einddatum no risk periode en toelichting no risk geven zowel met als zonder dvb nummer een foutmelding, te weten: kan de relatie tussen de velden niet bepalen.

 

Uiteindelijk wil ik ook nog een rol uit usermanagement toevoegen aan bovenstaande info.

 

Ik hoor graag of het mogelijk moet zijn om deze rapportage te bouwen, of dat ik bovenstaande als wens kan indienen.

3 ANTWOORDEN 3
Goedgekeurde oplossing
cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@Schiff01 Hoi, Visma|Raet heeft het vandaag aangepast, het is nu mogelijk deze entiteiten aan elkaar te koppelen.

Goedgekeurde oplossing
Chris van den Berg
VISMA

door Chris van den Berg

Klopt, ik verwacht misschien deze week al een update rondom arbeidsgehandicapten entiteiten. We werken aan het volgende:

 

 

  • Externe Instroom toevoegen
  • Arbeidsgehandicapt en Arbeidsgehandicapt Verloop entiteiten samen voegen tot 1 entiteit
  • Relatie met dienstverband toevoegen zodat je ook dienstverband velden kan toevoegen aan je tabel.
cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@Schiff01 

 

Ik had precies hetzelfde. Zie onderstaande call. Ze verwachten dat het binnen 2 weken is opgelost.

 

cvanstijn_0-1680509437033.png