Mijn Communities
Help
Edwin Schuijt1
CONTRIBUTOR ***

Verzuimrapport in Reporting laat nieuwe data niet zien (oa Vernet rapport)

door Edwin Schuijt1 (Bijgewerkt ‎03-09-2024 14:14 door Edwin Schuijt1 )

@Chris van den Berg Ik werd net gebeld door Vernet omdat zij zagen dat in ons maandrapport er geen verzuimgevallen zaten van na 27-8 (dat zou heel  mooi geweest zijn, maar helaas zijn er daarna ook nog voldoende meldingen geweest).

Zij zien dit bij meerdere Youforce klanten.

In mijn eigen dagrapport zie ik ook geen meldingen van na 27-8. het lijkt er op dat de data niet ververst wordt. 

6 ANTWOORDEN 6

door Jeltje Bakker-Postma

@Chris van den Berg Goedemorgen,
Ook bij ons missen de lopende ziektegevallen en heb hiervoor gisteren een melding aangemaakt Aanvraag #51341593.
De melding wordt als Laag aangemerkt, maar ik vind dit niet correct. Het rapport wordt veelvuldig gebruikt door verschillende gebruikers binnen onze eigen organisatie, maar ook door onze klant. En is zodanig belangrijk dat het wel goede info moet geven!

Met vriendelijke groet, Jeltje Bakker

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario

Goedemorgen,

 

Bij ons staat voor dit euvel nog steeds 4Me melding 50907386 open. Onze arbo is afhankelijk van deze verzuimrapportages, aangezien Beaufort voor ons hierin te kort schiet. Verouderde data = onjuiste gegevens doorgeven aan instanties als UWV = financiële gevolgen. Kan iemand een status update geven? Het lijkt erop dat bij het verhuizen/vernieuwen van verschillende servers het aantal problemen op verschillende niveaus vaker voorkomt, net als of er geen onderlinge communicatie meer is. 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Edwin Schuijt1
CONTRIBUTOR ***

door Edwin Schuijt1

@Chris van den Berg ik zie nu dat dit ook op de statuspagina als lopend staat.

door Chris van den Berg

Bedankt voor je bericht @Edwin Schuijt1 . Dit hebben wij inmiddels ook geconstateerd en er wordt aan gewerkt. Ik verwacht dat we dit via de statuspagina verder gaan communiceren.

 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario (Bijgewerkt ‎12-09-2024 11:49 door Raymond_de_Rozario )

@Chris van den Berg helaas worden de gegevens bij ons nog steeds niet ververst, ondanks dat er meerdere mutaties in Beaufort zijn geweest. De datumselectie blijft op gisteren staan. ik heb melding Aanvraag #51320186 | Visma | Raet - Customers Account (4me.com) aangemaakt


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Edwin Schuijt1
CONTRIBUTOR ***

Hoi @Chris van den Berg , het probleem leek opgelost maar ik mis vandaag weer lopende ziektegevallen vanuit BO4 in mijn rapport.