om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Af en toe verdwijnt het bovenste gedeelte van het scherm in Visma HRM. Dan kun je geen andere tabbladen meer kiezen en geen andere module meer aanklikken. Zijn er meer gebruikers die dit ervaren?
Ook komt het soms voor dat je niet meer naar een andere medewerker kunt. Je klikt op een naam maar er gebeurt niks.
Opnieuw opstarten verhelpt beide problemen. Maar het is vervelend wanneer je dat meerdere keren per dag moet doen.
Els
Bekend probleem, wij hebben er ook last van!
Ook hier bij woonin hebben we er last van. Hoop dat het snel wordt opgelost
Wij hebben hier 20 februari al een ticket voor aangemaakt. Laatst reactie was 21 mei dat het in de, nu uitgestelde, versie ook nog niet zou zijn opgelost. Ik hoop dat iedereen die er problemen mee ervaart hier ook een ticket over gaat inschieten. Het is bij ons ook een veelvuldig probleem. Hopelijk wordt de noodzaak van het oplossen dan ingezien. Ik heb in mijn ticket in ieder geval ook even verwezen naar dit item.
Heb er op 26 mrt al een ticket voor aangemaakt, maar daarin wordt uiteindelijk in juni pas aangegeven dat het bij de volgende release wordt verholpen. Maar die release is nu uitgesteld, dus dan zal het nog wel even duren!
Het resultaat is bij andere browsers hetzelfde. Aangezien nogal wat klanten hier last van hebben, lijkt het niet op een lokaal probleem.
Dit kan ook samenhangen met een lokaal probleem. Bijvoorbeeld: zijn er bepaalde policies van toepassing op het gebruik van je browser?
Binnen onze organisatie speelt dit probleem namelijk niet.
Heb je hetzelfde resultaat als je een andere browser gebruikt?
Wij hebben er ook heel veel last van. Hopelijk wordt het snel opgelost.
Ook onze organisatie heeft hier heel veel last van varierend van verdwijnen van de tabbladen, scherm maar gedeeltijk zichtbaar, onverwachts uitloggen, foutmeldingen, het niet kunnen vinden van toekomstige medewerkers enz enz. Gisteren was de consultant bij ons. Het gebeurde toen ook meerdere keren.
Wel vraag ik me af of hier iets aangedaan gaat worden aangezien:
"Beste klant,
We staan aan de vooravond van een grote stap: onze HRM & Payroll software krijgt een flinke upgrade, waarin AI-technologie centraal staat. Dit betekent meer automatisering, diepere inzichten en efficiëntere processen, zodat jij nog meer tijd hebt voor je mensen.
Om hier de volle focus op te leggen, stellen we de uitrol van nieuwe HRM-functionaliteiten tijdelijk uit".
Het betreft hier wellicht niet om een functionaliteit maar om verstoringen in het pakket. Maar de focus ligt op AI.
Beste Peple, het gaat hier om verstoringen wat al langere tijd loopt. LOS HET OP!
Ja al heel lang! Zeker heel lastig werken zo.
kudo's of niet als al leest hoeveel collega's hier problemen of last van hebben dan zou het wel erg zijn als alleen op kudo's afgaat 🙈
Dat is waar!
Hier hebben wij ook erg veel last van.
Gewoon tijdens het muteren van het ene scherm naar het andere floept de boel er soms al uit. Het is niet te doen om telkens opnieuw op te moeten starten en je ook niet verder gaat waar je bent gebleven.
Hier hebben we er ook last van. En voor zover ik heb begrepen van een consultant, hebben ook zij er last van.
Zou fijn zijn als dit opgelost kan worden.
Ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uiterst irritant en vervelend,
Het wisselen tussen medewerkers blijft bij mij ook regelmatig hangen.
Dan moet ik ook weer opnieuw inloggen.
Daar heb ik inderdaad ook last van. Erg onhandig.
Wil je een kudo toevoegen? Dat bepaalt of er aan gewerkt gaat worden 🙂
Is probleem van Peple - dit is gewoon iets wat door hen opgelost dient te worden.!!
Heb ik ook last van!
Al vanaf de versie van januari of februari (weet ik niet meer zeker) zit ik doorlopend in half ingelogde sessies als ik in payroll heb gekeken of langer dan 10 minuten gelezen heb wat ik moet doen. Scherm verversen werkt niet, dan komt de melding dat je geen recht hebt op de functie. Ik log dan ook heel vaak per dag opnieuw in.
Copyright 2023 Visma Community. All right reserved.