Mijn Communities
Help
sverbree
CONTRIBUTOR **

Externe link opnemen in Youforce-Portaal

door sverbree (Bijgewerkt ‎13-01-2023 19:01 door Remco te Ronde VISMA )
Status: Gerealiseerd

Wij lopen er tegen aan dat we voor sommige applicatie welke we niet via Visma/Raet afnemen we deze toch "min of meer" willen aanbieden via het Youforce Portaal.

Dus eigenlijk gewoon een link naar een andere webpagina, dit zou voor ons bijvoorbeeld ons LMS of onze werving en selectie tool zijn.

Zijn er meerdere geïnteresseerd in een dergelijke mogelijkheid?

6 Opmerkingen
Marcel Bouman
CHAMPION **
door Marcel Bouman

@sverbree dat kun je nu al doen via Portaalbeheer - Gebruikersinstellingen - Gebruikersinstellingen beheren:

 

MarcelBouman_0-1673617017014.png

 

Op de homepagina van Youforce is dit dan als volgt zichtbaar:

 

MarcelBouman_1-1673617175284.png

 

Ik weet niet zeker of je via deze route ook gebruik kan maken van bijvoorbeeld SSO voor die andere applicaties maar dat zou je even moeten proberen.

door Remco te Ronde

Hoi @Marcel Bouman,

 

Omdat ik recent contact heb gehad met @sverbree heb ik iets meer achtergrond informatie.

 

De organisatie van @sverbree werkt met het nieuwe Mijn Youforce portaal. Deze kent op dit moment geen mogelijkheid voor externe links. Ik zal kijken of ik dit idee herkenbaar het label "Mijn Youforce" kan geven.

 

Op het moment dat jullie óók gebruik gaan maken van Mijn Youforce kan je de noodzaak van de externe links heroverwegen. De link "regels mutatie overplaatsing" zou je wellicht kunnen opnemen in de relevante Self Service workflow. De uitleg "Tegels Youforce" is bij Mijn Youforce ook niet meer relevant.

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

@Remco te Ronde , wij zouden graag zien dat het mogelijk is om externe links toe te kunnen voegen in 'Mijn Youforce'.  Ik zie direct al mooie toepassingen voor ogen waarmee ik managers en PSA blij kan maken. 

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Bedankt voor jouw idee!
Op dit moment zijn we druk met de analyse voor de juiste oplossing binnen Mijn Youforce voor de externe links. 

Houdt onze nieuwspagina in de gaten rondom onze nieuwe ontwikkelingen. Tevens zullen we het ticket updaten na realisatie. 

Ingeborg Ebbers
CONTRIBUTOR ***
door Ingeborg Ebbers

@Remco te Ronde - ook wij willen graag gebruik kunnen maken van de mogelijkheid om externe links te kunnen toevoegen in Mijn.Youforce. 

 

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎22-05-2023 17:54 door Lotte v Dijk )
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Hallo allemaal,

Goed nieuws! Vanaf morgen staat de functionaliteit 'handige links' in jullie omgeving. Hiermee kan je eenvoudig jouw eigen organisatie specifieke links toevoegen aan Mijn Youforce. 


Klik hier voor het nieuwsbericht om zo snel mogelijk jouw eigen links toe te kunnen voegen.

We vinden het erg fijn dat jullie ons ideeën insturen zodat we samen met jullie onze producten nog beter kunnen maken. Veel plezier met het toevoegen van jullie eigen 'handige links' en we zien de mooie ideeën graag tegemoet op dit ideeënportaal.