Mijn Communities
Help
cvanstijn
CHAMPION ***

Systeemmutaties

door cvanstijn
Status: Gerealiseerd

Bij het rapport systeemmutaties krijg ik het dienstverband volgnummer niet toegevoegd (handig om te controleren welk dienstverband je nodig hebt) als ook de soort arbeidsrelatie code (zodat je weet of deze code wel voor deze arbeidsrelatie kan voorkomen). Zodra je deze toevoegt krijg 'Kan het visuele element niet openen' in beeld. Als het goed is zou je deze velden met elkaar kunnen combineren.

 

Situatie Report Builder: met dvb vlgnr 1 en arbeidsrelatie TES

 

cvanstijn_3-1661510198907.png

 

Situatie Youforce Reporting:

 

cvanstijn_0-1661509871965.png

 

En zo te lezen zou je het kunnen combineren met 'Soort arbeidsrelatie' en 'Dienstverband'. Graag mogelijk maken dat je deze velden alsnog kunt toevoegen. Alvast bedankt!

cvanstijn_1-1661509915112.png

 

9 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Nieuw

Bedankt voor je idee. 

 

Dit idee heeft een beste impact op het model en de verwerking van alle data. Op dit moment is het alleen mogelijk om met persoon een relatie te leggen wat betreft systeemmutaties. Ik stel voor dat we nog verder afwachten of andere organisaties ook op dit idee stemmen.

 

Groeten,

Chris

HMogezomp1
CONTRIBUTOR ***
door HMogezomp1

@Chris van den Berg Is niet meer dan logisch dat je het dienstverband volgnummer gebruikt bij systeemmutaties.

 

Petra Koenders
CONTRIBUTOR ***
door Petra Koenders

Het kunnen toevoegen van een dienstverband nummer is altijd van belang. Diverse gekoppelde applicaties waaronder bijvoorbeeld het roosterpakket ONS, maakt alleen gebruik van personeelsnummer en dienstverband nummer in hun rapportages. 

 

je zou dan nooit een samenvoeg bestand en horizontaal zoeken kunnen uitvoeren als je geen dienstverband nummer hebt. Dus graag de mogelijkheid geven om deze toe te voegen in de rapporten. 

 

door Chris van den Berg

Begrijp ik het goed dat jullie alleen vragen om het dienstverband volgnummer? 

cvanstijn
CHAMPION ***
door cvanstijn

@Chris van den Berg Hoi Chris, naast het dienstverband volgnummer ook 'Soort arbeidsrelatie'.

door Chris van den Berg (Bijgewerkt ‎01-11-2022 12:00 door Chris van den Berg VISMA )

Hallo Allemaal,

 

Graag wil ik jullie uitnodigen om morgenochtend kort dit idee te bespreken. We hebben een oplossingsrichting die ik met jullie wil bespreken.

 

Morgenochtend om 10:30 zal ik een open sessie hosten waarbij we dit gaan bespreken. Klik op onderstaande link als je hier aan deel wil nemen en laat een korte reactie achter als je van plan bent deel te nemen!

 

Systeemmutaties - Open sessie
Wednesday, 2 November · 10:30 – 11:20am
Google Meet joining info
Video call link: https://meet.google.com/nsu-zwwa-eou

 

Kom je er niet uit, stuur me dan een mail christiaan.berg@visma.com

 

Groeten,

Chris

door Chris van den Berg

REMINDER:

 

Over 10 minuten een meeting over systeemmutaties waar je bij aan kan sluiten:

 

Systeemmutaties - Open sessie
Wednesday, 2 November · 10:30 – 11:20am
Google Meet joining info
Video call link: https://meet.google.com/nsu-zwwa-eou

door Chris van den Berg

Goed nieuws!

 

Vandaag hebben we de oplossing voor jullie wens in productie gebracht. We hebben een veld toegevoegd aan Systeemmutaties, 'Dienstverband ID (Syst. Mutaties)'. Dit veld is als het ware de link met dienstverband en andere gerelateerde entiteiten zoals Functie en Organisatorische eenheid. Door dit veld toe te voegen aan je tabel kun je ALLE velden van Dienstverband gebruiken. 

 

Het was al mogelijk om velden uit Persoon te gebruiken. Dit kan nu ook nog steeds.

 

Zie hier het artikel voor meer informatie UPDATE: Systeemmutaties combineren met Dienstverband 

 

@HMogezomp1 we hebben samen verschillende oplossingen besproken en doorgenomen. Daar stond deze oplossing niet tussen, maar volgens mij is deze oplossing beter dan alle andere die we hadden besproken. Mee eens?

 

Groeten,

Chris

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Gerealiseerd