Mijn Communities
Help

Processen-pagina beschikbaar vanaf 10 maart!

door Lotte van Dijk

Goed nieuws! Vanaf 10 maart zal de Processen-pagina voor iedereen beschikbaar zijn. Dit betekent dat gebruikers die niet precies weten wat ze zoeken en niet alle categorieën afzonderlijk willen openen, nu in één oogopslag de volledige lijst met categorieën kunnen bekijken.

Wat betekent dit voor jou?
Als je naar onderen scrollt in het menu, vind je de knop 'toon alle processen'. 

LottevanDijk_0-1741034779692.png

Zodra je hier op klikt wordt je verwezen naar een pagina waarin alle categorieën opengeklikt staan. 

LottevanDijk_1-1741034852583.png

We hopen dat deze nieuwe toevoeging het vinden van het proces kan verbetert voor processen. 

14 Opmerkingen
Henk1
CHAMPION *
door Henk1 (Bijgewerkt ‎04-03-2025 10:29 door Henk1 )

Mooie toevoeging @Lotte van Dijk !

Is het ook mogelijk om het gebruik van de scrollbar naast de processen in de huidige situatie te verminderen?

Of er tenminste voor te zorgen dat de applicatie mee schaalt met de resolutie van het scherm? Het feit dat er helemaal onderin een logo van Visma staat helpt ook niet om de schermruimte goed te gebruiken.

Henk1_1-1741080429642.png

Marc Struver
CHAMPION *
door Marc Struver

Weer een verbetering, top!

Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte van Dijk

Hi @Henk1,

Voor de wijziging van aanstaande maandag is dit geen onderdeel. Ik ga echter kijken wat we kunnen doen met betrekking tot het menu.
Wel wil ik van de gelegenheid gebruik maken om je te adviseren het aantal categorieën kritisch te bekijken. Een groter aantal categorieën kan het voor gebruikers lastiger maken om de juiste processen snel te vinden.

Groeten Lotte

Gerdine
CHAMPION **
door Gerdine

Goedemorgen,

bij ons is deze niet zichtbaar. Is er iets wat geactiveerd moet worden in Autorisatiebeheer?

Lonneke van der Aar
CHAMPION ***
door Lonneke van der Aar

@Lotte van Dijk 

Bij ons is deze ook niet zichtbaar.

Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte van Dijk

Goedemorgen @Lonneke van der Aar & @Gerdine

Zouden jullie kunnen kijken of het actief staat voor jullie? 
Het zou inmiddels voor iedereen uitgerold moeten zijn. 

Groeten Lotte

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

@Lotte bij ons is het ook niet zichtbaar.  Hoor graag als ik  zelf nog iets moet aanzetten? gr. Marja

Esmiranda Vermeer
CHAMPION ***
door Esmiranda Vermeer

@Lotte van Dijk  Bij ons is het nu wel zichtbaar. Zowel bij HR voor anderen, Persoonlijk als Beheer.

Henk1
CHAMPION *
door Henk1

@Lotte van Dijk Bij ons is het wel zichtbaar.

Lonneke van der Aar
CHAMPION ***
door Lonneke van der Aar

@Lotte van Dijk 

nu is het wel zichtbaar

Gerdine
CHAMPION **
door Gerdine

@Lotte van Dijk het is inmiddels actief, dank!

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

@Lotte van Dijk inmiddels wel zichtbaar. Dank gr. Marja

AngelaHeins
CONTRIBUTOR ***
door AngelaHeins

Ziet er top uit.

Tessa Tukker
CHAMPION *
door Tessa Tukker

@Lotte van Dijk 
Top! ziet er goed uit en heel handig 😊
Zou graag zien dat dit een prominentere plek krijgt want tenzij ik het intern communiceer zal het niet direct zichtbaar zijn voor iedereen. Wellicht is dat nog te onderzoeken?