om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
YR start niet op, blijft een grijs scherm. Andere klanten heir ook last van?
We houden jullie op de hoogte in dit bericht Update: Incidentele issues met Youforce Reporting
We zien dat er weer netwerk issues zijn. Enorm vervelend en er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Bedankt voor het melden en geven van updates!
yes ik heb er helaas ook last van 😞
YR start zelfs vandaag 5-12 n.b. met Sinterklaas niet op. Op dit moment een grijs scherm dat het niet werkt. Geen fijn Sinterklaas cadeau dus.
Hier ook enorm traag vanmiddag, ben maar wat anders gaan doen.
@Chris van den Berg : op dit moment wederom problemen. Voor je logboek.
Gr Sas
Hier ook alleen grijze schermen. Op het moment dat het eindelijk lukt ook een rapportage te openen, dan duurt het meerdere minuten voordat deze is geladen.
Bij ons ook heel traag, duurt minstens een paar minuten om de rapportages te laten zien.
Krijgen of grijs scherm met rond draaiend bolletje of
hier nu ook. valt er net uit. zat een half uur geleden er nog in
Ik heb ook last van enorme traagheid. Als ik naar beneden scroll voor de volgende 20 rapportages dan blijft het maar laden... Opnieuw de pagina openen geeft hetzelfde probleem. Is er weer een storing? Enorm vervelend voor gebruikers die vandaag voor de 1e keer Youforce reporting gebruiken. Geen fijne eerst ervaring.
Performanceproblemen Youforce Reporting. Diverse schermen performen niet goed. Het is te traag.
Dit was afgelopen dinsdag ook aan de orde? Is er al zicht op een verbetering van de situatie?
Bij ons heeft YF er vandaag nog geen zin in gehad. Zijn wij de enige of is dit een algemeen probleem?
nu weer problemen.....
Niet alleen Reporting, selfservice is ook niet vooruit te branden.
Ik ga zo iets melden bij verstoringen. Hier lijkt hij het nu weer te doen. Bij jullie ook?
Hi @Chris van den Berg heb je misschien al een update? Ik ervaar veel storingen gedurende de hele dag. 😞
@Chris van den Berg Hij doet het wel weer, maar is nog wel heel traag.
Hi @Chris van den Berg , vandaag weer diverse verstoringen in Youforce Reporting. Dus niet specifiek rond koffietijd (half 11;.
Misschien domme gedachte, maar kan overgang zomertijd / wintertijd iets met die verstoringen te maken hebben? Hopelijk wordt oorzaak snel gevonden. Gr Sas
Op dit moment wederom
Bij ons ook 😞
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.