Mijn Communities
Help
cvanstijn
CHAMPION ***

Dubbele e-mails vanuit Self Service

door cvanstijn

Bij de workflows in Self Service waarbij automatisch een e-mail wordt gegeneerd wordt deze vanaf vandaag 2x verstuurd bij ons. Hebben andere organisaties dit ook?

15 ANTWOORDEN 15
cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

Sinds woensdag 06-03-2024 hebben wij geen dubbele mails meer ontvangen vanuit Self Service. Visma|Raet geeft nog aan dat ze met het probleem bezig zijn, maar het lijkt bij ons te zijn opgelost.

Ralph
CHAMPION **

door Ralph

wij hebben er ook geen last meer van (sinds dinsdag), even afkloppen.  Heb ik ook gemeld in ons openstaande ticket hieromtrent

door Bart Kok - Gemeente Venlo

Wij hebben er ook last van.

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

door Esmiranda Vermeer

Hier ook. En kreeg zelfs ook twee mails ivm e-signing. En stonden ook twee documenten om te tekenen.

Heb een ticket aangemaakt.

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

Ik zie nu dat dit hier ook bij de verstoringen staat. Daar wordt alleen nog niet gecommuniceerd dat het ook e-signing betreft.

Dubbele emails - Visma Community

RobZuethof
CHAMPION **

door RobZuethof

leidinggevenden ontvangen nu ook de digitaal te ondertekenen AO's 2x . Heel vervelend.

RobZuethof
CHAMPION **

door RobZuethof

Hier ook last van.

 

Angela Heins1
CHAMPION *

door Angela Heins1

Wij hebben hier ook last van. Heb een call aangemaakt.

door Katinka te Booy

Goedemiddag alle,

 

Ik heb zojuist hierover ook een verstoringsbericht geplaatst. We hebben het inderdaad gezien en zijn er mee bezig. Wanneer er meer bekend is laten we het weten.

 

Groetjes,

Katinka

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Wij hebben hier ook sinds vanochtend last van. 

skakiay
CONTRIBUTOR ***

door skakiay

Wij hebben hebben dit ook.

Juliëtte Doesburg Smits
CONTRIBUTOR ***

door Juliëtte Doesburg Smits

Hier ook, sinds vandaag. wel 7x dezelfde mail!

Lucie Appel
CONTRIBUTOR ***

door Lucie Appel

Ja wij ook, ongeveer sinds november 2023. Die dubbele (soms zelfs 7x!) mails zijn o.b.v. Gebruikers informeren. Daarvoor een ticket ingeschoten op 8 februari 2024. En vandaag zien we ook dubbele mails o.b.v. Aanvullende e-mail.

Manon Kint
CONTRIBUTOR **

door Manon Kint

Wij hebben er ook last van. 

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek

@cvanstijn , Dank voor je attendering. Wij hebben het ook. Ik ga er een ticket voor aanmaken.