Mijn Communities
Help

Support en tickets via Salesforce vanaf 1 juli!

door rachidahaddou (Bijgewerkt ‎17-07-2025 21:24 door rachidahaddou )

Zoals eerder gecommuniceerd, biedt Peple een complete cloudoplossing met financiële én HRM & Payroll software op één platform.

Onderdeel hiervan is het op één lijn brengen van de communicatie met onze ondersteunende afdelingen, zoals support en consultancy.

Vandaar dat wij per 1 juli onze klanten en partners gaan bedienen via Salesforce.
Zie de handleiding klantenportaal Salesforce

Vanaf dinsdag 1 juli a.s. verzoeken wij je alleen nog maar (nieuwe) tickets aan te maken in Salesforce en niet langer meer in het 4Me (Xurrent) systeem.

Deze laatste is nog wel ter inzage v.w.b. oude cases. Wij gaan geen tickets massaal sluiten zonder overleg en/of duidelijke communicatie.

Om het Salesforce-ticketsysteem voor de 1e keer te gebruiken hebben we alle 4Me (Xurrent) eindgebruikers persoonlijk een mail gestuurd met nadere instructies. Deze oplossing is pas werkend per 1/7 en het verzoek is dan ook om deze niet eerder op te starten dan de afgegeven datum.

52 Opmerkingen
EricWillemse
CONTRIBUTOR ***
door EricWillemse

Kan het zijn dat de site nog niet benaderbaar is? Krijg een authenticatie error voor mijn account.

@rachidahaddou 

René van Dijk
CHAMPION ***
door René van Dijk

ook ik heb hetzelfde probleem

Petra Kranenburg
CHAMPION ***
door Petra Kranenburg

@rachidahaddou Ook ik krijg deze fout.

rachidahaddou
CHAMPION ***
door rachidahaddou

@Petra Kranenburg zou je het eens nogmaals willen proberen?

Salden
CHAMPION **
door Salden

Salden_0-1751371632073.png

David van den Bosch
CHAMPION *
door David van den Bosch

@rachidahaddou Ik heb geen mail ontvangen om bij het nieuwe salesforce support portaal te komen.

Zou je hier een linkje kunnen delen?

Petra Kranenburg
CHAMPION ***
door Petra Kranenburg

@rachidahaddou Het is nu gelukt. Dank je wel.

rachidahaddou
CHAMPION ***
door rachidahaddou

@René van Dijk zou je het eens willen proberen?

KBNL
CONTRIBUTOR **
door KBNL

Hoi,

Helaas nog niet.

Ook niet via de tegel.

Groet,
Sandra

rachidahaddou
CHAMPION ***
door rachidahaddou

@KBNL  Dag Sandra, zou je mij even willen mailen (rachida.haddou@visma.com), misschien dat er iets anders aan de hand is

René van Dijk
CHAMPION ***
door René van Dijk

doet het

BoKnol
CONTRIBUTOR *
door BoKnol (Bijgewerkt ‎03-07-2025 10:17 door BoKnol )

Goedemorgen, zowel mijn collega, Bianca Buis, als ikzelf hebben geen mail ontvangen met de link naar het nieuwe ticketsysteem en handleiding. Zouden wij deze link mogen ontvangen?

priscilladewilde
CONTRIBUTOR *
door priscilladewilde

Goedemorgen, @rachidahaddou ik heb geen mail ontvangen met de link naar het nieuwe ticketsysteem. Zou ik een link kunnen ontvangen? 

Sonja v H
CONTRIBUTOR *
door Sonja v H

Goedemorgen,

Ik heb het bericht hierover gemist, waar kan ik deze terugvinden?
Wel jammer, na lange tijd was er de tegel van 4ME in Visma, maar ik zie hier nog geen tegel voor. Komt deze dit keer wel snel?

simone koppers
CONTRIBUTOR **
door simone koppers

Goedemorgen,

ik heb wel een mail gehad met een link, maar de link werkt niet. @rachidahaddou 

rachidahaddou
CHAMPION ***
door rachidahaddou

@Sonja v H Er is een mailing verstuurd waarin we belangrijke informatie hebben gedeeld. Daarnaast hebben we ook een bericht geplaatst op onze communitypagina. We raden je aan om daar een kijkje te nemen voor details en updates.

Verder is er een tegel voor Salesforce, die je kunt gebruiken die vindt je op de homepagina van Visma nadat je hebt ingelogd

rachidahaddou_0-1751535019078.png

NvdB
CHAMPION ***
door NvdB

ik ben helemaal perplex ; het werkt bij mij in een keer😂😂

NvdB
CHAMPION ***
door NvdB

Voor alle gebruikers die de mail gemist hebben; zoek eens op de naam Ivo Bodenstaff - Hij is namens Peple - afdeling Marketing degene die de aankondiging heeft gedaan!

Sonja v H
CONTRIBUTOR *
door Sonja v H

Dank voor jullie reacties. Ik heb de mailing niet gevonden en ik zie ook de tegel niet. Hoe nu verder?

Salden
CHAMPION **
door Salden

@rachidahaddou Het is me gelukt. Het icoon is zichtbaar en de link werkt. Dankjewel.

JittavanderBeek
CONTRIBUTOR ***
door JittavanderBeek

Goedemorgen,

Zowel mijn collega Jurjen Koehoorn als ik, hebben geen mailing ontvangen hoe wij nu in het nieuwe systeem calls moeten aanmaken. Ook als ik zoek op Salesforce in community krijgen we alleen dit bericht maar te zien en geen handleiding hoe we dit moeten aanmaken. 

Graag hoor ik hoe wij dit kunnen activeren of ons een mail sturen hoe dit moet. Hopelijk lukt dat vandaag, aangezien we een call aan moeten maken. Gaan de oude calls die openstaan in het oude pakket wel mee naar het nieuwe systeem?

Groeten Jitta van der Beek(Thuiszorg Het Friese Land)

JVOGELAAR
CONTRIBUTOR *
door JVOGELAAR

Ook bij mij komt er een authenticatiefout naar voren.

Ik hoor graag hoe ik dit kan oplossen

rachidahaddou
CHAMPION ***
door rachidahaddou

@JVOGELAAR , zou je het nogmaals willen proberen?

JVOGELAAR
CONTRIBUTOR *
door JVOGELAAR (Bijgewerkt ‎04-07-2025 16:05 door JVOGELAAR )

@rachidahaddou , helaas werkt het nog niet.
@JVOGELAAR  en nu?

@rachidahaddou , hij doet het! Bedankt!

Fred-vd-Bruggen
CONTRIBUTOR *
door Fred-vd-Bruggen

Goedemorgen,

Ik heb wel de aankondiging gehad, maar noot de mail om mij aan te melden (zou een week voor 1 juli verzonden worden?!).

Kan ik deze alsnog z.s.m. krijgen, daar ik vandaag (maandag 07-07) de salarissen in moet sturen.

Ook mijn collega Angela Mulder heeft als het goed is nog geen aanmelding ontvangen.

Alvast bedankt.

Fred van der Bruggen (St. Woonconcept)

PS:

Ik heb afgelopen vrijdag hierover ook al een mail gestuurd aan marketing@peple.nl

Vivian Knol
CONTRIBUTOR *
door Vivian Knol

Ik heb geen toegang tot de nieuwe support tool. Graag toegang

Fred-vd-Bruggen
CONTRIBUTOR *
door Fred-vd-Bruggen

Inmiddels is het volgens mij wel gelukt. Mijn collega heeft mij de link doorgestuurd en ik zie inderdaad de tegel (had eigenlijk verwacht dat die Salesforce zou heten) .

Mvf.

Fred

wtentije
CHAMPION **
door wtentije

Helaas heb ik ook geen mail ontvangen en kon Peple nog gewoon gebruiken voor een Blokkerende fout

graag mail met link versturen zodat ik alles weer opnieuw kan aanmelden 🙈

wtentije
CHAMPION **
door wtentije

ik heb eea zelf kunnen oplossen, geen aktie meer nodig 👍

wtentije
CHAMPION **
door wtentije

Even een algemene vraag: 

@rachidahaddou 

Nu alles via SALESFORCE moet worden gemeld hoe is dan met "jullie" bereikbaarheid geregeld

en zoals wat is het telefoonnummer om te kunnen bellen omtrent een CASE!!!

kan helaas hier nergens iets van terugvinden.

Jolandevanengelen
CONTRIBUTOR **
door Jolandevanengelen

Goedemiddag,

De mail van Ivo die ik ontvangen heb is alleen een aankondiging. Geen uitleg dat wij iets moeten doen, buiten lopende cases zoveel mogelijk af te werken.

Tevens zie ik geen tegel met de naam Visma support Portal staan.

Ik heb nog wel de tegels Peple support en Mijn support.

Gr. Jolande van Engelen

marcoverheij
CONTRIBUTOR ***
door marcoverheij

Hier ook geen mail ontvangen, ik zou de uitnodiging graag nog ontvangen. Bvd.

Mvg Marco Verheij 

Marja Huismans
CONTRIBUTOR *
door Marja Huismans

Ik heb geen mail ontvangen om me bij Saleforce aan te melden. Kunt u me alsnog de uitnodiging sturen?

mvg

Marja Huismans

pieterhielema
CONTRIBUTOR *
door pieterhielema

Hier ook geen mail ontvangen.
Kunnen jullie deze aub sturen?

Kim
CONTRIBUTOR *
door Kim

Hier hebben we ook geen mail ontvangen om bij Saleforce aan te melden. Zou ik deze alsnog kunnen ontvangen? 

Louis Koene
CONTRIBUTOR **
door Louis Koene

Via welke url kan ik een case aanmaken?

KesterenMB
CHAMPION *
door KesterenMB

@rachidahaddou Ik heb geen mail ontvangen om bij het nieuwe salesforce support portaal te komen.

Kan je deze alsnog sturen?

Kim
CONTRIBUTOR *
door Kim (Bijgewerkt ‎11-07-2025 14:16 door Kim )

Hoe los ik de authenticatie fout op als ik op de tegel klik? 

Linda van der Aa-Dekker
CONTRIBUTOR *
door Linda van der Aa-Dekker

Ik heb geen mail met link gezien dus heb zojuist via oude systeem een ticket ingeschoten

maudkleeven
CONTRIBUTOR *
door maudkleeven

Jeetje! Wat slecht!!!! Iedereen hier heeft geen mail ontvangen en wij zijn er ook naar op zoek want ook wij hebben geen mail met link ontvangen... En ook ik zie geen tegel met de naam Visma support Portal staan. Alleen de tegels Peple support en Mijn support. 

@Rachida, misschien kun je iedereen hier meer uitleg geven. Ik zie nergens een reactie van jullie op deze meldingen terwijl iedereen hetzelfde probleem ervaart...

Groet, Maud

NvdB
CHAMPION ***
door NvdB

@maudkleeven  helemaal met je eens. Alhoewel ik geen problemen heb ervaren is het ongelofelijk hoeveel gebruikers problemen ervaren!

rachidahaddou
CHAMPION ***
door rachidahaddou

@maudkleeven  iedereen die zich heeft gemeld krijgt separaat een mail van mij,mocht je problemen ondervinden dan hoor ik dit graag.

Tineke Hazenoot
CONTRIBUTOR **
door Tineke Hazenoot

Ik heb ook geen link ontvangen

Magda Stolk
CONTRIBUTOR **
door Magda Stolk

Ik heb ook geen link ontvangen.

Liesbeth2
CONTRIBUTOR *
door Liesbeth2

Ik heb nog geen mail gekregen om me aan te kunnen melden bij Salesforce

Rianne01
CONTRIBUTOR *
door Rianne01

@rachidahaddou

Ik heb geen link ontvangen om mij aan te kunnen melden bij Salesforce. Kan je deze met mij delen?

V van Kleef
CONTRIBUTOR *
door V van Kleef

@rachidahaddou 

Ik heb helaas ook geen link ontvangen om mij aan te kunnen melden bij Salesforce. Ik heb de tegel: Mijn support en de  tegel Peple support, bij mijn support krijg ik een melding dat ik niet geautoriseerd ben en bij Peple support kom ik op de "oude" pagina terecht. Kun je mij een mail sturen met de benodigde gegevens zodat ik mijn vraag opnieuw in kan dienen? 

Alvast bedankt. 

rachidahaddou
CHAMPION ***
door rachidahaddou

@Liesbeth2 , @Rianne01  

Willen jullie mij een mail sturen (rachida.haddou@visma.com)

tessadebruin
CONTRIBUTOR **
door tessadebruin

Hi @rachidahaddou ik heb nog geen mail ontvangen. Ik heb gezocht op Ivo Bodenstaff maar kan daar niks over vinden. Wil je mij een mail met link sturen?

Piet Oostlander
CONTRIBUTOR *
door Piet Oostlander

Hallo, Ik heb helaas ook geen link ontvangen om mij aan te kunnen melden bij Salesforce. 

Wilt u mij de link toesturen.