Mijn Communities
Help

Nieuwe gebruikersnamen vanaf dinsdag 3 september 2024

door Léon van Berkel (Bijgewerkt ‎28-08-2024 20:42 door Léon van Berkel VISMA )

Aanstaande dinsdag, 3 september 2024, is een belangrijke dag voor onze eindgebruikers.
De gebruikersnamen worden dan gewijzigd van onyouforce.com naar onyouserve.nl.

In dit artikel informeerden wij je al eerder over deze belangrijke wijziging.

Vanaf donderdag 1 augustus 2024 zien eindgebruikers al bij het inloggen een pop-up scherm over deze wijziging met de tekst:

"We tonen jou deze mededeling omdat je gebruik maakt van een onyouforce.com gebruikersnaam.

Jouw @onyouforce.com gebruikersnaam wordt vanaf dinsdag 3 september, 2024 aangepast naar @onyouserve.nl. De impact voor jou is beperkt tot het invoeren en opslaan van je aangepaste gebruikersnaam. Hoe je dat doet lees je in dit kennisartikel." 

Vanaf morgen, donderdag 29 augustus 2024, zullen wij op de inlogpagina youserve.nl/inloggen een tekst kader plaatsen om eindgebruikers ook van hieruit extra te attenderen op deze aanpassing van gebruikersnaam.

De tekst hiervan is:

 

"Vanaf dinsdag 3 september 2024 zijn alle gebruikersnamen veranderd van onyouforce.com  naar  onyouserve.nl. Ervaar je problemen met inloggen? Controleer hier of je de juiste gebruikersnaam <gebruikersnaam>@ onyouserve.nl hebt ingevoerd."

Vanuit het onderliggende artikel linken we naar drie kennisbank artikelen die zojuist zijn gepubliceerd in de community, namelijk:
1. "Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Hoe kan ik deze opnieuw instellen?" -
link
2. "Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer. Hoe kan ik deze opnieuw instellen?" -
link
3. "Ik zie nog mijn oude gebruikersnaam staan. Hoe kan ik deze verwijderen?" -
link

Ondersteunende artikelen gebruikersbeheer
De volgende artikelen zijn recent in onze community gepubliceerd over Gebruikersbeheer:

Mijn YouServe - alles over inloggen 
Laatste inlogmoment zichtbaar in Gebruikersbeheer
Sturen activatie e-mail naar alternatief e-mail adres
Handleiding Gebruikersbeheer
Download gebruikerslijst in Gebruikersbeheer