Mijn Communities
Help

Nieuwe 'look and feel' klantportaal

door Roelof Dries (Bijgewerkt ‎01-08-2024 09:42 door Léon van Berkel VISMA )

Optimalisatie klantportaal en ticketsysteem 4Me
Om de dienstverlening voor onze klanten te verbeteren, is de afgelopen maanden hard gewerkt aan de optimalisatie van ons klantenportaal en een versimpeling van onze service catalogus.

Met de beoogde verbeteringen, gaat het gemakkelijker zijn als klant om bij alle benodigde informatie te komen. De eerste stap werd vorig jaar gezet bij de livegang van Mijn YouServe Support

Wat is er nieuw?
Vanaf donderdag 1 augustus 2024, komt hier een nieuwe verbetering bij.
Indien je navigeert naar 'Support', zie je dat jouw startpagina in een modern jasje is gestoken:

RoelofDries_0-1722420912555.png


Jouw startpagina bevat een aantal nieuwe handige snelkoppelingen:
YouServe - via deze tegel wordt je doorgeleid naar de inlogpagina van YouServe
Community - deze tegel leidt je rechtstreeks naar onze YouServe Community pagina

Instructies ticketsysteem - deze optie is momenteel nog onder constructie en wordt bij livegang van de versimpelde service catalogus gepubliceerd.
Omroepen - Je zult voortaan het laatste nieuws kunnen volgen in het overzichtje rechts op je scherm:

Kennisartikelen - Je kunt veel antwoorden vinden op je vragen door in de zoekbalk zoektermen in te toetsen die gerelateerd zijn aan jouw vraag. Staat het gewenste antwoord er niet tussen? Laat het ons weten!

 

RoelofDries_5-1722422345506.png

 

Wat blijft hetzelfde?
De functionaliteiten van de vorige 'look and feel' blijven bestaan. Je kunt links bovenin het scherm klikken op het 'hamburger' menu en daar staan de bestaande functionaliteiten opgesomd:

RoelofDries_1-1722421579367.png

RoelofDries_2-1722421602214.png

 

Wat kan ik nog meer verwachten?
In het laatste kwartaal van dit jaar zullen we ook de services simplificeren. Je krijgt minder tegels te zien en kiest waar jouw vraag betrekking op heeft:

RoelofDries_3-1722421847691.png

Deze vernieuwing wordt meegenomen in de 'instructies ticketsysteem' tegel, zodra deze wijziging plaatsvindt. We houden je hier uiteraard van op de hoogte!

 

 

4 Opmerkingen
CarolienScholl1
CONTRIBUTOR **
door CarolienScholl1

@Roelof Dries 

Bij mij heet de Youserve knop nog steeds Youforce.

CarolienScholl1_0-1722496692753.png

 

Roelof Dries
VISMA
door Roelof Dries

Hi @CarolienScholl1 ,

Dank voor je oplettend oog! Als het goed is, zie je nu de juiste tegel.

 

Met vriendelijke groet,

Roelof

Sandra Klomp
CONTRIBUTOR **
door Sandra Klomp

Goedemorgen @Roelof Dries,

 

er staat nog altijd youforce.

SandraKlomp_0-1722584341983.png

 

Tevens word de start pagina niet vertaald naar het engels.

Mijn niet nederlandse collega's zouden het fijn vinden als dit vertaald is als de instellingen op engels staan.

 

bedankt alvast, 

met vrindelijke groet,

Sandra 

Roelof Dries
VISMA
door Roelof Dries

Hi @Sandra Klomp ,

Dank voor het fijne gesprek zonet!

Zoals besproken, is de tegel inmiddels aangepast naar 'YouServe' en zullen we bij de tegel 'Instructies ticketsysteem' ook een slide opnemen met engelse vertalingen voor de startpagina. Deze tegels zelf kunnen niet vertaald worden.