Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
(updated by Tone Kristiansen VISMA ‎21-02-2019 11:36 )
Mari Barlund
  • 2 Svar
  • 6 Liker
  • 15938 Visninger

topbanner_brukertips_ekspense.jpg
I denne artikkelen vil du finne alle brukertipsene som vil være aktuelle for deg som bruker av Visma.net Expense. Vi anbefaler derfor at du lagrer denne siden som en favoritt i nettleseren din, slik at du enkelt kan finne tilbake når du har spørsmål vedr. Visma.net Expense. 

Kom i gang med Visma.net Expense

Meld deg på gratis online kurs om hvordan du bruker løsningen (Holdes 7. mars 2019)

Ny bruker i Visma.net: Dersom du er en helt ny bruker av Visma.net Expense og aldri har vært innlogget tidligere, har du fått tilsendt en mail med beskjed om at brukeren din må aktiveres. Mailen har tittelen Velkommen til Visma.net.

Se hvordan du kommer i gang her.

Eksisterende bruker i Visma.net: Dersom du allerede har en bruker i Visma.net Expense, f.eks. på et annet selskap eller lignende, vil du få en mail med beskjed om at rollene dine er endret. Mailen har tittelen Dine Visma.net-roller har blitt endret. Se hvordan du kommer i gang her.

Se hvordan du kommer i gang her.

h3_innlogging.jpg

Logge inn i Visma.net Expense

Endre passord

Endre brukernavn

Jeg har glemt passordet mitt, hva gjør jeg?

Jeg logger meg på Visma.net, men finner ikke expense

Får beskjed om at brukeren min ikke er registrert i expense

h3_reise_og_utlegg.jpg

Forklaring til statusikonene på reiseregninger

Få oversikt og status på alle dine reiseregninger og utlegg - Video

Registrere reiseregning med diett, kjørebok og utlegg  - Video 

Registrere reise til utlandet

Endre kostnadsbærere på en reise

Registrere utlegg - Video

Slette en kvittering fra et utlegg

Avbryte en reiseregning som er sendt til godkjenning

Endring av reiseregning eller utlegg - Video

h3_kjorebok.jpg

Registrere kjørebok - Video 

Registrere reiseregning med diett kjørebok og utlegg

h3_attach.jpg

Kom i gang med Visma Attach

Bildet/kvitteringen er "låst" i Attach

Feil brukernavn/passord ved pålogging app

Attest.jpg

Godkjenne reiseregninger, timer og fravær

Hvordan sette opp/endre godkjenningsflyt

Hvor godkjenner jeg?

Support.jpg
Vi i Visma er opptatt av at du får all den hjelpen du skulle trenge. Vi ønsker derfor å informere deg om at du og dine kolleger kan kontakte oss for teknisk brukerhjelp og applikasjons guiding ved å chatte med oss på denne siden eller sende mail til skysupport@visma.com. Vi er tilgjengelige fra 08:00-16:30 man-fre, og vil besvare henvendelsen din så raskt som mulig!

Kommentarer
CONTRIBUTOR *

Ser at Visma.net har en begrensning på 20 vedlegg per reiseregning, pga stabilitet på Approval. For bedre brukeropplevelse, så burde det stå som en opplysning for brukeren, for eksempel der man legger til vedlegg.   

Hei Richard!

Det er jeg helt enig i, og i versjon 3.9 av Expense vil det fremkomme en beskjed i det brukeren legger til vedlegg :-)

Mvh
Mari Barlund
Visma Software AS