om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Wij zijn op zoek naar een duidelijk handleiding die uitlegt hoe de berekening in Visma werkt bij werkgeversbetalingen. Om de verwerking aan de medewerkers uit te kunnen leggen moet je het als salarisadministrateur zelf kunnen begrijpen. Normaliter kan je zelf terugrekenen hoe de bedragen tot stand komen. Dit kunnen we in dit geval niet.
Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt, maar zet dit ook op de community aangezien ik verwacht dat wij niet de enige organisatie zijn die de berekening vanuit Visma niet uit kunnen leggen aan onze medewerkers.
Graag zouden wij hier ook rekenvoorbeelden van ontvangen. In release 277 staat een rekenvoorbeeld, waarbij alleen een printscreen staat van 100 % zwangerschapsverlof. Het vervolg, verwerking van de uwv-gelden zie ik niet terug. Ook zouden wij een rekenvoorbeeld van een vangnetter inclusief de verwerking van de uwv-gelden willen zien.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2023 Visma Community. All right reserved.