Mijn Communities
Help

Begroeting in Mijn Youforce

door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎31-01-2024 15:43 door Lotte v Dijk )

Om het gebruik in Mijn Youforce meer persoonlijk te maken voor de gebruikers, hebben we nu een begroeting toegevoegd. Deze groeting zal in de toekomst worden uitgebreid met de voornaam van de gebruiker. 

 

Dit hadden we een tijd geleden natuurlijk al beloofd in het artikel rondom het ontwerpen van de banner. Toch wil ik jullie middels dit nieuwsartikel nogmaals het artikel onder de aandacht brengen. Hierin nemen we jullie mee in alle tips rondom het ontwerpen van de banner. 

 

Wil je weten hoe je de banner upload? In dit artikel leggen we het uit. 

16 Opmerkingen
Riny
CONTRIBUTOR ***
door Riny

Kun je zelf de positie van de groeting bepalen?

Wij hebben in de afbeelding tekst verwerkt waarbij nu de groeting over de tekst heen staat.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk

@Riny Hallo Riny,

Nee de plaats van de groeting staat vast. Zoals ook in het artikel rondom de banner aangegeven kan je het beste logo's of het onderwerp van de afbeelding aan de rechterkant plaatsen. Wellicht dat jullie marketing afdeling kan helpen met het ontwerpen van de banner. 

 

Ik lees dat je tevens tekst hebt toegevoegd in de banner. Samen met de klantgroep Mijn Youforce hebben wij de banner en begroeting ontwikkeld. Het doel van de banner en de begroeting om Mijn Youforce herkenbaar en persoonlijk te maken.

 

Ik ben benieuwd waarom je precies tekst hebt toegevoegd in de banner? De reden van mijn vraag is eigenlijk: wat mis je precies in Mijn Youforce dat je daarvoor de banner hebt gebruikt?

 

Ik hoor graag van je! 

 

Groeten Lotte

L Weegenaar
CONTRIBUTOR ***
door L Weegenaar

@Lotte v Dijk  ik ben benieuwd naar de reacties van klanten inzake de begroeting in het logo.  Moet zeggen dat wij veelal niet direct rekening ermee hebben gehouden dat dit een ontwikkeling was, en het klopt dat het wel was aangekondigd. 

 

Bij sommige klanten van ons komt de begroeting in een woord of een gezicht van een logo. Aangezien je aangeeft dat de plaats van de begroeting vast staat; komen er ook mogelijkheden om de begroeting wellicht helemaal uit te zetten of dan wel een andere kleur/lettertype (grote o.a.) hiervoor te gebruiken zodat je er zelf nog invloed op hebt hoe je het wilt presenteren?

 

Riny
CONTRIBUTOR ***
door Riny

@Lotte v Dijk 

 

Goedemorgen Lotte

 

Dank voor je reactie.

We hebben ons logo verwerkt in de banner aan de linkerkant. Ons logo bevat tekst en de begroeting komt net over de tekst. Vandaar mijn vraag. De banner hebben wij al enkele maanden voor livegang ontwikkeld en kennelijk heb ik het bericht dan gemist dat het logo beter aan de rechterkant kon staan.

 

Hartelijke groet,

Riny Puts

 

Tessa Tukker
CONTRIBUTOR ***
door Tessa Tukker

@Lotte v Dijk 

 

Leuk idee die persoonlijke begroeting maar de positie is niet heel handig gekozen.
We waren net zo blij met een leuke banner die we maandelijks kunnen wisselen, nu staat de begroeting over de foto en dat is echt jammer.

Mocht het niet mogelijk zijn de positie te wijzigen, kan er dan een mogelijkheid ingebouwd worden om de begroeting aan/uit te zetten?

 

TessaTukker_0-1704354081604.png

 

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Geen heel groot issue, maar veel mooier wordt het er niet van. Ben wel benieuwd hoe het gaat worden als de roepnaam er ook nog inkomt. Er zijn mensen met hele lange roepnamen 😀

BasMenkenGemeenteLeiden_0-1704354222475.png

 

carolien boon
CONTRIBUTOR ***
door carolien boon

Eens met @Tessa Tukker , 

 

Leuk idee, maar zou graag de plek willen wijzigen of kunnen aan en uitzetten.

 

carolienboon_0-1704357827716.png

 

HansMorsman
CONTRIBUTOR ***
door HansMorsman

Eens met @Tessa Tukker en @carolien boon.
Graag de mogelijkheid om het aan of uit te zetten of de plek van de groeting buiten het gebied van de huisstijl plaatsen.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Goedemorgen @Lotte v Dijk ,

 

Ook ik ben het eens met de bovenstaande reacties. Voor nu hebben wij een redelijk standaard banner, maar ik zie hierboven een aantal ontwerpen waar mensen echt aandacht hebben ingestoken. Ook het idee om voor bepaalde evenementen / feestdagen de banner aan te passen is top! Dan wil je niet dat het wordt "verpest" door een begroeting.

 

De begroeting op zichzelf is goed idee en maakt het inderdaad een stuk persoonlijker. Zelf zou ik hebben gekozen voor onderstaande plaatsing. 

 

Raymond_de_Rozario_0-1704364577971.png

 

Jelle - Jeugdhulp Friesland
CONTRIBUTOR ***
door Jelle - Jeugdhulp Friesland

Ook onze banner word er niet mooier op. De groet heeft verder weinig toegevoegde waarde. Optie om hem uit te zetten zou mooi zijn.

Linda_FB_WMD
CHAMPION *
door Linda_FB_WMD

Ik zou de begroeting graag uit kunnen zetten. Ik vind het geen toegevoegde waarde hebben en storend in de banner met de witte achtergrond van de begroeting.

Linda_FB_WMD_0-1704367619153.png

 

IljaRodenburg
CONTRIBUTOR **
door IljaRodenburg

Hardstikke leuk zo'n begroeting, maar het valt niet echt op in onze bannerafbeelding. Het zou helpen als ik de achtergrondkleur en de tekstkleur van de begroeting zou kunnen instellen. En de positie zou ook fijn zijn.

Anja Brouwer1
CHAMPION **
door Anja Brouwer1

Ik had liever een tekst vak gehad, waar ik tips en trucs wekelijks kan plaatsen voor de gebruiker. De begroetingtekst in de banner vind ik geen geschikte plaats.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk

Hallo allemaal, 

 

Door een griepje was ik helaas niet in de gelegenheid te reageren op jullie berichten.
Ik wil bij deze graag laten weten dat ik jullie reacties heb gelezen. Zoals jullie weten stellen we feedback erg op prijs. Ik zal dan ook naar aanleiding van deze berichten onderzoeken wat ik hierin voor jullie kan betekenen. 

 

Ik houd jullie op de hoogte! 

 

Groeten Lotte

Danny van Dellen
CONTRIBUTOR ***
door Danny van Dellen

Ook wij zien graag de mogelijkheid om het aan of uit te zetten van de begroeting of de plek van de begroeting buiten het gebied van de huisstijl te plaatsen.

 

Monique1
CONTRIBUTOR ***
door Monique1

@Lotte v Dijk 

Is al bekend wanneer de begroeting wordt uitgebreid met de voornaam van de gebruiker?