Mine områder
Hjelp
Hans_A
CONTRIBUTOR **

Lagersaldo

av Hans_A

Hei. 

 

Vi jobber ofte med lagerlister til kunder der kundene gjerne ønsker og se inn pris. 

 

Når man drar ut en lagersaldo får man med kostpris, men er det en funksjon der man kan få med standarpris også? 

 

Tar gjerne imot tips. 

3 SVAR 3
magnusalex
PARTNER

av magnusalex

Takk for oppklaring! Det gir mer mening. Jeg tolket det slik at dere ønsket å vise deres innkjøpspriser, og ikke salgspris ut til kunde (som jo blir dems innpris).

 

Ta det med partneren deres, de har helt sikkert en løsning. Hvis ikke, ta gjerne kontakt.

Hans_A
CONTRIBUTOR **

av Hans_A

Det kan du få vite.

Det er snakk om standard pris og ikke siste kost om vi skal ta det i Visma språket.

Vi tømmer varer fra lagret etter ent sesong, mange kunder ønsker da en excel liste med sine innpriser ink rabatt. I grunn ganske normalt. 🙂  

 

Så for oss som ikke er helt inne i xlockup og avanserte kalkuleringer på excel hadde det vært en smart funkjon å få exportert ut standard pris sammen med sistekost for ex. 

 

Ønsker alle her inne et godt nytt år. 

magnusalex
PARTNER

av magnusalex

Du kan få med denne informasjonen i en egendefinerbar forespørsel, det er helt sikkert noe din partner kan hjelpe deg med.

 

Av ren nysgjerrighet, hva slags bransje er dette? Litt uvanlig at vi hører om kunder som øsker å vise kundene sine innpris 🙂 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"