avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CONTRIBUTOR ***

Filopplasting fra excel fungerer ikke?

av Erikappa (Oppdatert ‎27-11-2020 19:16 av Erikappa )

Hente rader fra fil ser ikke lenger ut til å fungere for meg.
Jeg har prøvd i flere nettlesere, slettet nettleserdata og i flere forskjellige firmaer.

Etter at jeg har trykket på "Last opp" så skjer det ikke noe, prøvde å vente en god stund.

Gjelder på kundeprisavtaler, leverandørprisavtaler, inngående faktura og Godkjenn vareopptelling.

5 SVAR 5

av Rasmus Nordström-Lammers

Hei!

Det ble nevnt et tips om å slette cookies (informasjonskaplser) i nettleseren. Det er også dette vi anbefaler dersom man opplever de problemene du (Erikappa) nevner:

https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Visma-net-ERP/Slette-cookies-i-nettleser/ta-p/338496

Vår utviklingsavdeling er klar over at noen brukere sliter med dette og jobber på å finne en løsning! 

MVH
Rasmus N
Visma.net ERP Support

CHAMPION *

av Karstein Opstad

Jeg fikk det til å virke igjen etter at jeg slettet "Informasjonskapsler" fra nettleseren.

cookies-1.jpg

cookies-2.jpg

Jeg lot connect.visma.com stå igjen. Hvis man sletter alle må man inn med ny kode fra godkjenner-appen ved neste innlogging.

CHAMPION *

av Karstein Opstad

Nå fungerer det ikke her..

CONTRIBUTOR ***

av Erikappa

Nå fungerer det igjen.

CONTRIBUTOR ***

av Erikappa

Virker som meg for at dette fungerer tidvis. Har ikke fungert i Inngående Faktura. Inngående faktura har en god del problemer for meg om dagen (Bilag kan ikke vises, Varemottak kan ikke matches, og opplastning fra excel)