avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Hanne Hoang
CONTRIBUTOR **

Egenmeldinger og sykt barn saldo visma calendar

av Hanne Hoang
Status: Implementert

Under "saldoer" (til høyre for registreringsbildet i visma calendar) hadde det vært greit om det også stod saldo på egenmeldinger og sykt barn slik at man visste hvor mange egenmeldinger man hadde igjen. Gjelder særlig sykt barn. 

6 Kommentarer
av Gunnar Glendrange (Oppdatert ‎16-01-2019 15:25 av Gunnar Glendrange VISMA )
Status changed to: Status: Akseptert

I en eller annen variant, ja.  Om bokstavelig, må man kontrollere alle ansattes opplysninger daglig - nye barn kommer til, alder osv.  Men til illustrasjon, vedr egenmelding ... til enhver tid vite når man evt må ha legemelding. 

av Gunnar Glendrange
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Bare oppdaterer saken med følgende.  Bruker får varsel ved registrering om dager/tilfeller er "brukt opp". Således får ikke bruker registrert tilfeller utover det. Slik har løsningen vært i lang lang tid (flere år). 

Det å gjøre det visuelt hvor mange tilfeller/dager man kan "ha igjen", er det veldig delte meninger opp. 

Om det innføres, bør det innføres frivillig - slik at kun de som ønsker det, får det. 

Som med andre ideer, ønsker vi at "tilhengere" av ønsket markerer det ved å "like" saken

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Akseptert

Hei! 

Vi kommer til å oppdatere balansepanelet til høyre i registreringbildet til å også inneholde saldo for sykt barn og egenmelding. Målet er å ha dette på plass i løpet av 4 kvartal.

Mvh

Hanna

Hanne Hoang
CONTRIBUTOR **
av Hanne Hoang

Glimrende! Det tror jeg blir veldig satt pris på! 

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid

Hei! 

Denne er nå på plass i Visma.net Calendar.

Mvh

Hanna

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Implementert